کد خبر ۱۰۰۷۳۷ ۵۵۹ بازدید انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
با حضور استاندار قم برگزار شد؛

جشن تکلیف سیاسی برای دختران رای اولی

قم- همزمان با ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، جشن تکلیف سیاسی برای دختران رای اولی با حضور استاندار قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، بهرام سرمست پیش از ظهر پنج شنبه در همایش روز دختر و جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها که با حضور دانش آموزان دختر استان قم برگزار گردید، با عرض تبریک و گرامیداشت روز دختر و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: خوشحال هستیم که فرزندان و دختران ما در سن تکلیف سیاسی قرار گرفتند و با شرکت در انتخابات می‌توانند در تعیین سرنوشت خودشان تأثیرگذار باشند.

استاندار در ادامه افزود: همان طوری که ما جشن تکلیف دینی داریم جشن تکلیف سیاسی نیز داریم و این وظیفه همه ما است که به عنوان دوام بخش و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران، این امر مهم را به نوعی پیش ببریم که موجب تقویت نظام بشود.

وی تصریح کرد: برگزار کنندگان انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و ستادهای انتخابات یک نقشی را دارند، ولی نقش اصلی از آن مردم است که باید نقش آفرینی کنند و با حضور آگاهانه، پرشور و باشکوه در تعیین سرنوشت شأن تعیین کننده باشند و در این بین جوانان و رأی اولی‌ها که از انگیزه و سرزندگی و نشاط فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، اهمیت ویژه ای دارند.

سرمست همچنین گفت: الحمدالله نسل جوان ما یک نسل آگاه و دارای تحلیل سیاسی هست و امیدوار هستیم که از حق انتخابی که برای آنان ایجاد شده است کمال استفاده را ببرند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/