کد خبر ۱۰۱۶۸۰ ۱۷۰ بازدید انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
گزارش اختصاصی قم نا/

پارک های بدون نظارت، مکان هایی نا امن برای کودکان

کمبود امنیت در برخی از بوستان‌های شهر قم، موجب بروز هرج و مرج در این بوستان‌ها شده و این موضوع مخاطراتی را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌ناکمبود امنیت در برخی از بوستان‌های شهر قم، موجب بروز هرج و مرج در این بوستان‌ها شده و این موضوع مخاطراتی را در پی داشته است.

در همین خصوص یک شهروند قمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) اظهار داشت: حضور قشرهای خاصی از جوانان در برخی پارک‌های قم، موحب سلب آسایش از خانواده‌ها شده است. برخی از این افراد در کلام خود به هیچ وجه عفت را رعایت نکرده و ملاحظه خانواده‌ها و فرزندان‌شان را نمی‌کنند

یک شهروند دیگر نیز به خبرنگار ما گفت: استعمال قلیان و دخانیات در پارک‌ها و حتی دیگر اماکن عمومی، سبب آزار و اذیت سایرین شده و برای فرزندان‌مان موجب بدآموزی است.

یک نونهال نیز ضمن گلایه از کمبود امنیت در برخی بوستان‌‌های شهر تصریح کرد: حدود یک ماه پیش در پارک محله ما، طی یک درگیری قمه کشی و خون ریزی اتفاق افتاد که پس از آن پدرم دیگر به من اجازه نداد که بدون حضور والدینم به پارک بروم.

بوستان‌ها محلی برای آرامش و گذراندن وقت بسیاری از شهروندان است و طبیعی است که این موصوع در سایه «امنیت» حاصل می‌شود. هرج و مرج و وجود برخی مخاطرات و اتفاقات غیرمتعارف به دلیل برخی کم‌توجهی و محیا بودن شرایط برای اراذل و اوباش در بوستان‌ها است که این مشکل را می‌توان با ایجاد محلی برای استقرار پلیس و نصب دوربین‌های مداربسته رفع کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/