کد خبر ۱۰۳۱۶۱ ۱۱۰ بازدید انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
طی مراسمی صورت گرفت/

آخرین اثر استاد صفایی حائری ملقب به «میم صاد» در قم رونمایی شد

در این مراسم از شصت و یکمین اثر استاد علی صفایی حائری که به روش‌های افزایش بهره‌وری در تشکل‌های فرهنگی و تربیتی می‌پردازد رونمایی شد.

پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مرکز خبر حوزه، آخرین اثر استاد علی صفایی حائری حائری(عین.صاد) با عنوان «جمع‌ها و حاصل‌جمع‌ها» طی مراسمی به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در خانه موزه شهیدان زین الدین رونمایی شد.

در این مراسم از شصت و یکمین اثر استاد علی صفایی حائری که به روش‌های افزایش بهره‌وری در تشکل‌های فرهنگی و تربیتی می‌پردازد به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و انتشارات لیله القدر رونمایی شد.

کتاب جمع‌ها و حاصل‌جمع‌ها مجموعه‌ای از هفت سخنرانی استاد صفایی است که از سه فصل شامل عوامل ایجاد، نیازها و وظایف و نتایج جمع‌ها و سازمان‌ها تشکیل شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: من وقتی این جمع‌ها را می دیدم بیشتر این فکر را می‌کردم که اول چه چیزی ما را جمع کرد؟ چه چیزی باعث می‌شود که ما باهم جمع شویم؟ دوم: در جمعمان چه بکنیم؟ و سوم چه کنیم که حاصل جمع ما در این جمع باروری و سرشاری بیشتری داشته باشد.

روایت است که یدالله مع الجماعه دست خدا با جمعیت است. یعنی در جمعیت باروری‌هایی به وجود می‌آید که در تنهایی‌ها نیست و این باروری نتیجه آن دست اضافی، یعنی دست حق است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/