کد خبر ۱۰۳۱۷۸ ۷۳ بازدید انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۴

جشن عاطفه‌ها با شعار «همه باهم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده است

در آستانه سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها با عنوان «شورعاطفه ها» و با شعار «همه باهم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم بابیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها، امسال با عنوان شورعاطفه‌ها از ۲۰ شهریورماه آغاز شده و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و محدود بودن پایگاه‌های سطح شهر و نیاز دانش آموزان به ملزومات آموزش مجازی از مردم خیر استان تقاضا داریم کمک‌های خود را تا حد امکان به صورت نقدی پرداخت نمایند.

میرشکار با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار دانش آموز و ۷۰۰ دانشجوی نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان هستند گفت: مردم نوعدوست استان برای کمک به تهیه تبلت دانش آموزی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به کد دستوری# ۰۲۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۸۶۹۴۸۳۷۹ واریز نمایند.

وی با تشکر از حمایت خیرین استان برای تهیه تبلت دانش آموزی در سال تحصیلی قبل گفت: با کمک ۳ میلیارد تومانی خیرین برای هزار و ۷۰۰ دانش آموز نیازمند تبلت تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه سال تحصیلی جدید هم برای تامین ملزومات و تجهیزات آموزش مجازی به کمک خیرین و مردم نیازمندیم تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با دست‌های مهربان و یاری رسان مردم و خیرین بتوانیم برای هزار دانش آموز دیگر تبلت تهیه کنیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/