کد خبر ۱۰۳۱۹۶ ۱۷۵ بازدید انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳

اجرای طرح ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر قم

عباس حلوایی زاده با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای افزایش ایمنی بوستان‌های سطح شهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد مشکلات ایمنی در بوستان‌های شهر بودیم که ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، عباس حلوایی زاده با اشاره به تلاش‌های شهرداری برای افزایش ایمنی بوستان‌های سطح شهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد مشکلات ایمنی در بوستان‌های شهر بودیم که ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرحی در این زمینه تعریف و توسط معاونت عمرانی بحث ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر آغاز شد، ‌ابراز کرد: در این طرح میزان خرابی،آسیب‌دیدگی، خطرات و … احصا شد و در طول چند سال با بودجه‌ای متمرکز این مشکلات مرتفع شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه اجرای پروژه ایمن‌سازی با طراحی واحد و استاندارد انجام شد، تصریح کرد:‌ با تکمیل ایمنی، ‌هر بوستان تحویل معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم به‌عنوان بهره‌بردار گردید.

وی با اشاره به بازنگری در طراحی آب‌نماهای بوستان‌های شهر عنوان کرد:‌بیش از ۵۰ آب‌نمای سطح شهر در قالب این طرح احیا شد و به‌مرور وارد فاز بهره‌برداری گردید.

حلوایی زاده انعقاد ۶۳ قرارداد مربوطه برای اجرای این طرح در بوستان‌های سطح شهر را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: امروز با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های انجام‌شده همه بوستان‌های سطح شهر ایمن هستند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/