کد خبر ۱۰۳۲۱۹ ۱۲۵ بازدید انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴

جنگلبانان نمونه در قم تجلیل شدند

حمیدرضا زمانی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جانثاران منابع طبیعی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی این برنامه به صورت ویدیو کنفرانس در سطح کشور دنبال و در استان‌ها مراسم‌های جداگانه‌ای برگزار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا زمانی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره ملی روز جنگلبان و جانثاران منابع طبیعی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی این برنامه به صورت ویدیو کنفرانس در سطح کشور دنبال و در استان‌ها مراسم‌های جداگانه‌ای برگزار شده است.

وی اضافه کرد: ابوالفضل عباسی جنگلبان نمونه از نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در حوزه اطفای حریق، برخورد با متخلفان، خلع ید از اراضی، برگزاری کلاس‌های آموزش اطفای حریق نقش‌آفرینی بسیاری داشته به‌عنوان جنگلبان نمونه از میان نیروهای یگان انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم ادامه داد: محمدعلی احمدبیگی به پیشنهاد دبیر تشکل‌های تخصصی منابع طبیعی و محیط زیست استان قم و با تأیید کمیته مورد نظر در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم به‌عنوان جنگلبان نمونه از میان جنگلبانان افتخاری انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: احمدبیگی دفاع از حقوق منابع طبیعی را با جلوگیری از تصرف غیرمجاز یکی از معدن‌کاران در منطقه کاسوا دنبال کرده است و همچنین در حوزه ثبت تخلفات دام مازاد، هماهنگی جوامع محلی برای بذرکاری بادام کوهی و کاشت باریجه در مراتع آسیب دیده نقش‌آفرین بوده است.

زمانی عنوان کرد: شب گذشته طی نشستی با حضور سهل‌آبادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع، زینی‌وند فرمانده یگان حفاظت و جمعی از مسئولان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از این افراد تجلیل به عمل آمده است.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/