کد خبر ۱۰۳۴۶۸ ۱۰۵ بازدید انتشار : ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶

جشنواره گل شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان

دوره جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌‌ریزی فدراسیون بسکتبال با رقابت ۶ تیم گروه نخست آغاز شد و تیم‌ها در سه بازی هفته نخست به مصاف یکدیگر رفتند که تیم‌ شیمیدر قم یکی از تیم‌های پیروز این هفته بود و حریف خود را گلباران کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)  به نقل از خبرگزاری فارس، دوره جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌‌ریزی فدراسیون بسکتبال با رقابت ۶ تیم گروه نخست آغاز شد و تیم‌ها در سه بازی هفته نخست به مصاف یکدیگر رفتند که تیم‌ شیمیدر قم یکی از تیم‌های پیروز این هفته بود و حریف خود را گلباران کرد.

شیمیدر قم که برای نخستین‌بار حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان ایران را تجربه می‌کند و هدایت آن را سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان یعنی شایسته متشرّعی بر عهده دارد، در گام نخست به مصاف تیم امرتات تهران رفت و در پایان یک بازی جذاب و تماشایی با اختلاف گل به برتری رسید.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان متشرّعی تسلط کاملی بر جریان بازی داشتند و تمام اهداف تاکتیکی مد نظر کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردند تا سرانجام ۲۰ دقیق رقابت جذاب و تماشایی این نیمه با برتری ۴۰ بر ۱۶ به نفع شیمیدر قم پایان یافت تا دو تیم به استراحت بین دو نیمه بروند.

در ۲۰ دقیقه دوم نیز این شیمیدر قم بود که کنترل بازی را در دست گرفت و حتی از نیمه نخست امتیاز بیشتری کسب کرد تا در پایان با نتیجه ۹۷ بر ۴۲ حریف خود را مغلوب کرده و به نخستین پیروزی در فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور دست پیدا کند.

تیم بانوان بسکتبال شیمیدر قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان ایران با تیم‌های گروه بهمن، امرتات تهران، شهرداری گرگان، سپهرداد تهران و ای‌زی بسکتبال هم‌گروه است و تیم‌های مهرام تهران، اکسون، پالایش نفت آبادان، پاز، ستاد گاز تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در گروه دوم جای دارند و ۱۲ تیم حاضر در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ این دوره رقابت‌ها در دو گروه ۶ تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/