کد خبر ۱۰۳۹۵۷ ۱۲۲ بازدید انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴
استاندار قم مطرح کرد؛

خروج پرونده قضایی فرودگاه قم از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی

استاندار قم با اشاره به روند پیگیری پرونده پر فراز و نشیب فرودگاه قم گفت: پرونده قضایی فرودگاه قم با تعامل مدیریت استان و دادگستری استان از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی خارج شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام سرمست عصر یکشنبه در حاشیه آئین تجلیل از خیرین گردشگری قم با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل و فصل پرونده پر فراز و نشیب و حساس فرودگاه قم گفت: پرونده فرودگاه را در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیگیری کردیم؛ هرچند سهامداران این پروژه هم خویشتن داری کردند و در حالی که این طرح جز پرونده‌های مفاسد اقتصادی هم بود با تلاش‌های مستمر توانستیم حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نمائیم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

وی افزود: بر سر پرونده فرودگاه قم موانع بسیاری بود که با پیگیری مستمر و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها علی‌الخصوص علما و مراجع عظام تقلید، نمایندگان و مقامات ملی موفقیت‌های چشمگیری به دست آمده است.

استاندار قم با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای معاونین بر اعطای موافقت اصولی برای پرونده فرودگاه تاکید کردیم گفت: در حالی که پرونده در وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی بود، معاونت عمرانی را مأمور پیگیری این پرونده کردیم و اکنون این پرونده بر ریل سرانجامی خوش در حال بررسی است.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/