کد خبر ۱۰۹۲۷۹ ۳۰۵ بازدید انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۲
برخورد قاطع استاندار قم با مدیر متخلف قمی/

سوءاستفاده یکی از مدیران قمی از خودروی دولتی کار دستش داد! + تصاویر

در روزهای اخیر تصاویری از یک خودروی دولتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد این خودروی پلاک قرمز دست کم در ساعاتی از روز به عنوان سرویس مدرسه فرزندان یکی از مدیران دولتی قم استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سوءاستفاده یکی از مدیران دولتی قم از امکانات بیت‌المال با واکنش صریح و قاطع استاندار قم مواجه شد. در روزهای اخیر تصاویری از یک خودروی دولتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد این خودروی پلاک قرمز بارها و دست کم در ساعاتی از روز به عنوان سرویس مدرسه فرزندان یکی از مدیران دولتی قم استفاده می‌شود.

این در حالی است که بر اساس ماده ۴ آئین‌نامه چگونگی استفاده از خودروهای دولتی، تمامی خودروهای دستگاه‌های اجرایی به استثنای خودروهای اختصاصی و تشریفاتی، جزو خودروهای خدمت عمومی محسوب شده و استفاده از آن‌ها تنها برای انجام امور اداری مجاز است و هر گونه استفاده از این خودروها خارج از قوانین مربوط و مقررات این آئین‌نامه، در حکم تصرف غیرمجاز اموال دولتی محسوب می‌شود.

در واکنش به این تصاویر، استاندار قم روز گذشته در پایان جلسه شورای اداری استان به این تخلف واکنش نشان داد و دستور برخورد جدی با این مدیر متخلف را صادر کرد.

شاهچراغی با بیان این که استفاده از اموال دولتی در جهت منافع شخصی را تخلف و مایه سرافکندگی توصیف کرد و در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: "کسی حق این را ندارد که برای کارهای شخصی و خانواده خود از امکانات دولتی استفاده کنید و جای مدیرانی که چنین رفتاری را داشته باشند در این دولت نیست."

آیت‌الله رئیسی در شعارهای تبلیغات انتخاباتی خود بر لزوم راه‌اندازی گشت ارشاد مدیران تاکید داشتند و این اقدام قاطع استاندار قم نیز گامی در جهت رفع تخلفات مدیریتی در استان تعریف می‌شود و امید است این گونه اقدامات زمینه را برای خدمت هرچه بهتر مدیران به مردم قم فراهم سازد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/