کد خبر ۱۰۹۲۸۱ ۱۲۰ بازدید انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸

همایش ردپای پول در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا از برگزاری همایش ردپای پول با اجرای سید علی ضیا در قم خبرداد و گفت: هر چند بازارهای مالی برای برخی افراد سودهای کلان را به دنبال داشته است اما در حقیقت ورود بدون آگاهی به این بازارها جز ضرر به دنبال نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، مجتبی قدیریان مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا شب گذشته در نشست خبری که در سالن جلسات این مؤسسه برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: شرایط روز جهانی اعم از بحران‌های مالی، تورم و رکود در راستای جنگ سیاسی و اقتصادی، سونامی پیشرفت تکنولوژی، توسعه فضای مجازی و اوضاع حاد روانی ما را مجاب می‌کند که شیوه کسب درآمد را تغییر دهیم و در این مسیر نیازمند دانش و مهارت به‌روز و نوین هستیم.

وی افزود: در این چند سال اخیر بارها مشاهده شده که در مقطع کوتاهی یکی از بازار‌های مالی با عرضه و تقاضای زیادی رو به رو شود، بعضی از افراد جامعه که شامل عموم مردم می‌شوند برای اینکه سرمایه خود را افزایش دهند بدون آگاهی و اطلاع وارد بازار یک محصول و یا ارز خارجی می‌شوند، برای مثال یک ماه بازار خودرو دارای تب و تاب زیادی می‌شود و این تقاضای زیاد باعث می‌شود قیمت محصول بالا برود و بعد از اینکه تقاضا کمتر شد قیمت‌ها با کاهش رو به رو می‌شود و به همین خاطر بسیاری از مردم با ضرر مواجه می‌شوند.

قدیریان ادامه داد: امروزه یکی از شیوه‌های کسب سود فعالیت در بازار رمز ارز‌های دیجیتال است و این موضوع نه فقط در ایران بلکه در دنیا هم طرفداران زیادی دارد؛ برخی بازار‌ها با سابقه هستند و برخی در این چند سال اخیر پیشرفت کرده‌اند، در کشورمان نیز متخصصان زیادی در بازار‌های ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند و با سود‌‌های کلانی رو به رو هستند.

مدیرعامل موسسه راهبران فردا تصریح کرد: در بازار رمز ارز‌ها افرادی که با آگاهی وارد کار می‌شوند حتی با سرمایه اندک در‌آمد‌های خوبی دارند و بعضی از عموم مردم فقط این را شنیده‌اند که بازار ارز دیجیتال سودآور است بدون آگاهی ریسک می‌کنند که با دو مشکل مواجه می‌شوند.

قدیریان افزود: مشکل اول آنها این است که کلاهبرداران و سودجو‌ها از این عدم اطلاعات آنها سو استفاده می‌کنند و مشکل دوم این است که افراد بدون اطلاعات ارز‌هایی خریداری می‌کنند که سرشار از ضرر است به همین خاطر در یک شب کل دارایی افراد از دست می‌‌رود.

مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا خاطر نشان کرد: آکادمی راهبران فردا با هدف آموزش، اشتغال‌زایی و ایجاد کسب و کار نوین به کمک تیمی جوان، متخصص و با تجربه در راستای رسالت موسسه در تلاش است تا اصول و باورهای مالی را آموزش و ذهنیت ثروت‌ساز را پرورش دهد و سپس خدمات و مهارت‌های لازم را در راستای کسب درآمد به مردم ایران ارائه دهد.

وی ادامه داد: علاوه بر فعالیت در بازار رمز ارز‌ها، موسسه راهبران فردا در بحث دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت می‌کند، همکاران و متخصصان مجموعه ما به صاحبان فروشگاه‌ها کمک می‌کنند تا شیوه قدیمی فروش را کنار گذاشته و با استفاده از شیوه‌های نوین و ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی میزان فروش خود را چند برابر کنند.

مدیرعامل موسسه رهبران فردا مطرح کرد: امروزه بدون داشتن یک مغازه می‌شود از طریق اینترنت محصولات خود را به فروش گذاشت و مشتریان زیادی برای فروشگاه خود جذب کرد، ما در موسسه راهبران فردا به افراد کمک می‌کنیم صفحه‌های مجازی اختصاصی فروشگاه را راه‌اندازی و کسب سود کنند.

وی تصریح کرد: برای فراگیری آموزه‌های بازار رمز ارزها سه دوره آموزشی را در نظر گرفته‌ایم، آموزش اول به صورت مقدماتی به صورت رایگان در سایت ما وجود دارد، آموزش دوم مرحله ابتدایی که برای توضیحات بیشتر به مخاطبان درنظر گرفته شده است و مرحله آخر نیز آموزش ویژه است که در این دوره متخصصان تربیت خواهند شد.

مدیرعامل موسسه آموزشی راهبران فردا خاطرنشان کرد: این مؤسسه برای بیش از ۲۵۰ دانشجو هشت هزار ساعت کلاس‌های آموزشی را برگزار کرده است.

قدیریان در پایان گفت: روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه همایش ردپای پول با اجرای مجری توانمند سید علی ضیا برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به کسب و کار‌های اینترنتی و بازار رمز ارزها می‌توانند با مراجعه به سایت Rahbaran.Academy برای حضور در این سمینار ثبت‌نام کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/