کد خبر ۱۰۹۲۸۹ ۱۴۶ بازدید انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸

ذخیره سازی کالاهای اساسی مازاد بر نیاز بازار استان قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی مازاد بر نیاز بازار استان، از تشکیل 80 گروه بازرسی از اصناف و نانوایی های قم خبر داد و گفت: با گران فروشی و احتکار کالاهای مورد نیاز مردم برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم، با بیان اینکه برنامه های اقتصادی دولت به نفع مردم رقم خواهد خورد افزود: بخش های مختلف کشور از مزایای این تصمیم بهره مند خواهند شد.

امیدیان با اشاره به برنامه های  دولت برای نظارت بر اجرای این طرح تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی نیز از اهمیت ویژه برخوردار می باشد.

معاون استاندار قم تشکیل 80 گروه  بازرسی و شروع بازرسی ها در حوزه ی نان از روز جاری خاطرنشان کرد: نظارت بر توزیع نان در بیش از 60 محله ی مشخص شده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی تعطیلات واحدهای نانوایی تا دو ماه آینده لغو شده است گفت: نانوایی های آزادپز نیز فعلا با نرخ دولتی آرد دریافت می کنند.

امیدیان ذخیره سازی اقلام اساسی مازاد بر نیاز بازار استان  را مورد توجه قرار داد و تصریح  کرد: با نظر اتحادیه ی آرد و نان، 30 نانوایی سهمیه ی آرد بیشتری دریافت کرده و تا ساعت 24 به صورت فعال نسبت به پخت نان اقدام خواهند کرد.

معاون استاندار قم تهیه ی پیوست رسانه ای در راستای آگاهی بخشی به مردم جهت اجرای این طرح را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم اگراطمینان پیدا کنند که طرح دولت به نفع ایشان خواهد بود، همراهی بیشتری خواهند کرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/