کد خبر ۱۰۹۳۱۰ ۹۴ بازدید انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲

تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر جلب رضایت مردم

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: همیشه اصل مردم هستند و دولت با راضی نگه داشتن مردم باید مشکلات آنان را رفع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز قم، تاکید آیت الله نوری همدانی بر رفع مشکلات مردمآیت الله نوری همدانی در این دیدار گفت: در اجرای طرح‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی اصل مردم هستند و دولت مردان باید سعی کنند تا مردم را راضی نگه دارند ومشکلات رار فع کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه در اسلام بر چیده شدن ظلم، فقر و جهل بسیار تاکید شده است افزود: این سه موضوعی است که اسلام می‌خواهد در جامعه نباشد تا مردم درجامعه زندگی با رفاه مناسب داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت باید بر برطرف کردن فقر، افزایش توانایی علمی و رفع ظلم همت گمارد.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه باید همیشه به مردم توجه و تکیه شود افزود: افراد خاص و متمول جامعه خیلی مهم نیستند و این افراد همیشه به فکر خودشان هستند، اصل مردم است که تا پای جان برای اهداف و ارمان‌ها می‌مانند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند الزام کرده است که سردمداران زندگی خود را بر اساس فقرا تنظیم کنند گفت: مقیاس ومعیار زندگی مسئولان باید بر اساس زندگی فقرا باشد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره اصلاح و بهبود یارانه‌ها گفت: اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی با توجه به تفاوت قیمت بازار باعث ایجاد فساد، قاچاق و و دلال بازی می شد و مردم از منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی محروم بودند.

آقای عبدالملکی با اشاره به تدبیر دولت برای افزایش نظارت وکنترل قیمت‌ها گفت: ۵۰۰ قلم کالا در حال قیمت گذاری است تا از افزایش قیمت‌ها و گرانی سایر کالا‌ها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه با نظارت و افزایش تولید از افزایش قیمت‌ها جلوگیری خواهد شد افزود: افزایش قیمت‌ها در چار چوب مشخصی خواهد بود و با افزایش نظارت‌ها از رها شدگی بازار جلوگیری خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/