کد خبر ۱۰۹۳۳۵ ۱۰۴ بازدید انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۸
معاون صمت قم:

۳ نانوایی متخلف در استان قم پلمب شدند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم از پلمب ۳ نانوایی در استان قم که دارای تخلفات متعددی بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، احمدرضا سمیعی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهر قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت :۷۰۰ نانوایی در سطح شهر قم مورد بازرسی قرار گرفتند که پس از نظارت‌های صورت گرفته به دلیل بروز تخلفات، ۱۲۰ پرونده در این خصوص تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: در روزهای گذشته تعداد ۳ نانوایی که تخلفاتی داشتند توسط سازمان تعزیزات حکومتی استان قم پلمب شدند.

وی عنوان داشت: با توجه به موضوع اجرای طرح یارانه‌های جدید و تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف، از آنجا که توزیع آرد و ارائه نان به شهروندان از حساسیت بالایی برخوردار بود؛ نظارت بر نانوایی‌های استان قم نیز جدی تر از گذشته دنبال شده و نظارت‌های مستمری از سه روز گذشته تاکنون توسط تیم‌های نظارتی آغاز و همچنان ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: به منظور کنترل مضاعف بر بازار و پیشگیری از تخلفات صنفی، دستگاه‌های متولی در حوزه نظارت و بازرسی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، سازمان جهادکشاورزی و نیز نیروهای بسیج و سپاه استان توان خود را در این موضوع معطوف کرده‌اند.

سمیعی بیان داشت: در روزهای اخیر نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های بزرگ سطح قم در دستور کار قرار گرفته که علاوه بر چگونگی توزیع اقلام و کالاها بر قممت آنان نیز نظارت می‌شود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/