کد خبر ۱۱۰۰۲۱ ۵۱۵ بازدید انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
در گفت‌وگو با قم‌نا مطرح شد:

افزایش استفاده از دنبه گوسفندی درپی گرانی روغن‌های خوراکی

رئیس اتحادیه قصابان شهر قم با بیان این که قیمت دنبه گوسفندی طی یک ماه اخیر با افزایش همراه بوده است، اظهار داشت: این موضوع به دلیل افزایش قیمت روغن‌های خوراکی بوده و باعث شده است تا مردم به سبک قدیم و حالت سنتی از دمبه‌های گوسفندی به جای روغن‌های خوراکی استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، از یک ماه گذشته تاکنون قیمت دنبه گوسفندی در قم با افزایش قابل توجهی مواجه شده است؛ به طوری که در سطح شهر قم دنبه کمتر از کیلویی 100 هزار تومان پیدا نمی‌شود.

در همین خصوص حسن میرزایی، رئیس اتحادیه قصابان شهر قم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) ضمن رد کمبود دنبه گوسفندی در شهر قم اظهار داشت: دنبه در شهر قم نایاب نیست ولی قیمت آن با افزایش همراه بوده است.

وی رقم این افزایش قیمت را طی یک ماه گذشته در حدود 20 تا 30 هزار تومان عنوان و در این خصوص خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک کیلو دنبه گوسفندی در قم بین 75 تا 95 هزار تومان به فروش می‌رسد.

میرزایی در تشریح دلایل افزایش قیمت دنبه گوسفندی در قم گفت: این موضوع به دلیل افزایش قیمت روغن‌های خوراکی بوده و باعث شده است تا مردم به سبک قدیم و حالت سنتی از دمبه‌های گوسفندی به جای روغن‌های خوراکی استفاده کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/