کد خبر ۱۱۰۳۰۹ ۹۶ بازدید انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳
ابوذر روحی:

همخوانی بامعنویت کودکان درمسجدجمکران سبب دیده شدن سلام فرمانده شد

خواننده سرود سلام فرمانده گفت: همخوانی خالصانه و با معنویت کودکان و سلام‌های آنان به ساحت بقیه الله (عج) در مسجد مقدس جمکران سبب بهتر دیده شدن این سرود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، ابوذر روحی ظهر سه شنبه در دیدار شهردار قم اظهار داشت: آنچه که موجب شد تا سرود سلام فرمانده با همه سختی‌ها و دشواری‌ها در مرحله تهیه و تولید؛ در نهایت به عنوان یک کار فرهنگی دیده شود اجرا در مسجد مقدس جمکران و موضوع عهد بستن با امام زمان (عج) بوده است.

خواننده سرود سلام فرمانده عنوان داشت: در ابتدای سال ورود سازمان فرهنگی و مجموعه شهرداری قم در موضوع همخوانی مردمی این سرود در بوستان علوی و همچنین میدان آستانه، موجب تسری و دیده شدن بیشتر این اثر شد.

وی ابراز داشت: این اثر در فروردین ماه سال جاری به عنوان سرود، اردیبهشت ماه به عنوان رزمایش و در خرداد ماه به عنوان جنگ فرهنگی شناخته شده است.

روحی با اشاره به همکاری کودکان و نوجوانان قمی در ضبط سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران بیان داشت: همخوانی خالصانه و با معنویت این کودکان و سلام‌های آنان به ساحت بقیه الله (عج) سبب شد تا این سرود در سراسر کشور بازتاب خوبی داشته باشد.

خواننده سرود سلام فرمانده، با تقدیر از شهرداری قم به عنوان نخستین نهادی که از این سرود در ابتدای سال جاری حمایت کرد افزود: امروز کشورهای مختلف اسلامی برای اجرای این سرود اعلام همکاری کرده‌اند.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/