کد خبر ۱۱۰۳۸۴ ۱۶۱ بازدید انتشار : ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

دوره‌های حرفه‌ای تولید محتوا در قم برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی بسیج قم گفت: هم زمان با آغاز فصل تابستان دوره‌های کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری حوزه، سید محمدحسن یزدی‌نژاد مسئول فضای مجازی بسیج قم با اشاره به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان اظهار داشت: برنامه های متنوعی از سوی فضای مجازی بسیج استان قم برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه‌ها کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا تابستانه است که دارای سرفصل‌های طراحی اپلیکیشن موبایل مقدماتی، ساخت انیمیشن مقدماتی، بازی‌سازی و ... است.

یزدی نژاد ابراز داشت: کارگاه حرفه‌ای تولید محتوا با موبایل دیگر برنامه‌ای است که در فصل تابستان برگزار خواهد شد که در این کارگاه نیز شامل عکاسی و فیلم‌برداری، تدوین مبتدی، طراحی پوستر، ساخت لوگو و کاور، عکس‌نوشته و ... است.

وی با بیان این که زمان ثبت‌نام در این دوره‌ها تا تاریخ ۵ تیرماه است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام پیام‌ها و سؤالات خودشان را به شماره تماس ۰۹۰۵۹۷۱۸۹۱۵ در پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ ارسال کنند.

یزدی نژاد تصریح کرد: هدف از این دوره آمادگی و استعدادیابی از تیم‌های شرکت‌کننده برای رویداد استانی و ملی تولید محتوی بسیج است.

مسئول فضای مجازی بسیج قم با بیان این که زمان پایان دوره‌ها نیز آخر تابستان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان فضای مجازی بسیج می‌توانند با شرکت در دوره از تخفیف‌های این دوره‌ها بهره ببرند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/