کد خبر ۱۱۲۲۲۸ ۷۸ بازدید انتشار : ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹

احداث یک گرمخانه با 2 هزار مترمربع زیربنا در قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: : قرارداد احداث اسکلت گرمخانه در 2 هزار مترمربع زیربنا منعقدشده و عملیات خاک‌برداری و فونداسیون اجرایی آن در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث یک گرمخانه در قم، اظهار داشت: در قالب سفر رئیس‌جمهور به قم در دی‌ماه سال گذشته، بودجه ۳ میلیارد تومان برای احداث گرمخانه تخصیص‌یافته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: قرارداد احداث اسکلت گرمخانه در ۲ هزار مترمربع زیربنا منعقدشده و عملیات خاک‌برداری و فونداسیون اجرایی آن در دستور کار شهرداری قم قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه این گرمخانه با همکاری و مشارکت استانداری، شهرداری و بهزیستی در حال احداث است، اضافه کرد: این گرمخانه در دوطبقه، پس از بهره‌برداری و تکمیل در اختیار اداره کل بهزیستی قم جهت ساماندهی گروه هدف قرار خواهد گرفت.

حلوایی زاده اضافه کرد: قرارداد تکمیل اسکلت این پروژه به میزان ۸ میلیارد تومان نهایی شده و تلاش می‌شود این طرح در کمتر از یک سال در انتهای شهرک فاطمیه به بهره‌برداری برسد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/