کد خبر ۱۱۲۲۶۴ ۷۸ بازدید انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶

بیش از ۸۱ هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم پذیرش شدند

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم از پذیرش بیش از ۸۱ هزار زائر و ادامه فعالیت این قرارگاه تا پایان ماه صفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از مهر، مهدی قربانی اظهار داشت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین استان قم از پنجم ماه صفر در مسجد مقدس جمکران آغاز شد و خادمان سیدالشهدا (ع) با همه توان و امکانات در راستای خدمت به زائران اربعین پای کار بودند.

وی ابراز داشت: در طی این مدت روزانه ۷۸۰ خادم در سه شیفت نسبت به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در قرارگاه در بخش‌های مختلف همانند اسکان، پذیرایی، پشتیبانی و غیره اقدام کردند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم عنوان داشت: از ابتدای شروع به کار قرارگاه مردمی اربعین قم ۸۱ هزار و ۴۳۱ نفر پذیرش شدند و از امکانات این قرارگاه استفاده کردند.

قربانی کرم افزود: از میان پذیرش شدگان تعداد ۱۵ هزار و ۴۷۲ نفر نیز زائران غیر ایرانی بودند که در شبستان امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران بودند.

وی همچنین عنوان داشت: این قرارگاه با ارسال پیامک راهنمای زائر؛ ارائه خدمات اسکان و پذیرایی را برای مسافرانی که وارد شهر قم می‌شدند اطلاع رسانی می‌کرد.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم از ادامه فعالیت و پذیرش زائران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر در این قرارگاه خبر داد.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/