کد خبر ۱۱۲۲۷۴ ۹۲ بازدید انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱

مردم همراه دشمنان نظام نمی‌شوند

سید محمدتقی شاهچراغی امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس که در تالار باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در میدان و تقدیم پرتعداد شهدا، جانبازان و اسراء سبب شد تا هجمه همه‌جانبه دشمنان در ابتدای انقلاب و تحمیل جنگ تحمیلی درنهایت با پیروزی ملت ایران به سرانجام برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس که در تالار باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در میدان و تقدیم پرتعداد شهدا، جانبازان و اسراء سبب شد تا هجمه همه‌جانبه دشمنان در ابتدای انقلاب و تحمیل جنگ تحمیلی درنهایت با پیروزی ملت ایران به سرانجام برسد.

وی هجمه مجدد دشمنان پس از اتفاقات اخیر را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: این اتفاقات قابل‌بررسی است و رسانه‌های معاند و پیاده‌نظام‌های آنان در تلاش هستند تا مردم  را وارد گرفتاری و زحمت کنند و دشمنان باید از تجربه‌های گذشته خود در ایجاد ناآرامی در شهرهای کشور درس گرفته باشند چراکه همچون گذشته مردم با دشمن همراهی نمی‌کنند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه دشمنان قسم‌خورده این سرزمین در حال تلاش برای ایجاد آشوب در کشور هستند نسبت به هوشیاری در برابر تحرکات و تبلیغات دشمن در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد.

شاهچراغی ادامه داد: از این اتفاقات هم عبور خواهیم کرد و کشور و ملت ایران مسیر پیشرفت و توسعه خود را به برکت خون شهیدان و عنایات الهی دنبال خواهد نمود.

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/