کد خبر ۱۱۲۲۹۴ ۱۳۴ بازدید انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۶
در محکومیت اقدام آشوبگران

بیانیه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات و توهین به مقدسات

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قمنا)، امروز انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه‌ای اقدامات آشوبگران و مخلان نظم و امنیت عمومی را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: «ان لقتل الحسین علیه السلام حراره فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا»
در ایامی که عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور در راهپیمایی بی نظیر اربعین، دلهای خود را به عشق ارباب مصفّا کردند، متاسفانه برخی به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی جنگ احزاب ضد مقدسات اسلامی به راه انداختند و با ساماندهی اراذل و اوباش مزدور و با پشتیبانی و خط دهی استکبار جهانی و صهیونیست ها و نفوذی های آنان در داخل، به اقداماتی مانند سوزاندن قرآن، آتش زدن مساجد، تعرض به زنان محجبه و ضرب و جرح نیروهای مومن و انقلابی پرداخته اند که منجر به شهادت تنی چند از آنها شده است. از سوی دیگر، برخی جهره‌های ورزشی و سینمایی از طریق فضای مجازی به ویژه اینستاگرام به تشویق و تحریک اغتشاشگران پرداختند و  مردم را به پیوستن به اغتشاشات دعوت می کنند. واسفا که برخی از روحانیون دگراندیش نیز با نظرات شاذّ و خلاف فهم سلیم از دین، زمینه سازان و صحنه گردانان این اتفاقات دلخراش هستند.  

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم، ضمن درخواست روشن شدن تمام ابعاد مرگ خانم مهسا امینی، جنایات ضد مقدسات اسلامی و تعرض به مردان و زنان مؤمن را محکوم می کند و از  تمام مسئولان اعم از امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی درخواست دارد با قاطعیت با نیروهای میدانی این جریان و طراحان و حامیان آنها در داخل و خارج از کشور مقابله کنند. لازم به ذکر است فضای مجازی که متأسفانه رها شده به نظر می رسد، بستر اصلی تحریک این نیروها و زمینه سازی برای اقدامات ضد امنیتی و ضد دینی و اخلاقی است. به همین دلیل تقاضا دارد هر چه سریعتر با راه‌اندازی اینترنت ملی و ساماندهی شبکه‌های اجتماعی، زمینه این نوع اقدامات را در آینده از بین ببرند.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم