کد خبر ۱۱۲۳۳۰ ۱۳۷ بازدید انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۵
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی :

دستگاه قضایی با لیدرهای اغتشاشات برخورد کند

قم- نماینده قم در خانه ملت از دستگاه قضایی خواست تا با لیدرهای اغتشاشات اخیر برخورد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری در اجتماع اعتراضی طلاب حوزه علمیه قم در محکوم هتک حرمت مقدسات در اغتشاشات اخیر که ظهر شنبه در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد اظهار داشت: دشمنان تلاش کردند که در این سال‌ها با هر بهانه‌ای به انقلاب آسیب بزنند و در برهه‌های مختلف توطئه‌های آنها نیز متفاوت بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این در حادثه اخیر دشمنان با سوءاستفاده از حادثه فوت یک بانو زمینه آشوب و اغتشاش را در کشور مهیا دیدند و تلاش می‌کنند تا نظم و امنیت کشور را بر هم بزنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی از ساده لوحان تحت تأثیر جوسازی و فضای رسانه‌ای بیگانگان قرار می‌گیرند افزود: اگر به مرور زمان این فتنه فروکش کند آن وقت بسیاری از معترضین خواهند فهمید که دشمنان چه توطئه‌هایی در سر داشتند و به همین دلیل صف خود را از صف اغتشاشگران جدا خواهند کرد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با اشاره به حوادثی که در سال ۸۸ در کشور رخ داد ابراز داشت: در سال ۸۸ نیز چنین شرایطی را کشور شاهد بودیم که پس از حضور گسترده مردم در روز ۹ دی توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید دشمن را به خوبی بشناسند افزود: اگر ما نتوانیم پنجه پولادین دشمنان را پشت دستکش‌های مخملی ببینیم در این صورت دچار خسارت خواهیم شد.

ذوالنوری با بیان اینکه امروز متأسفانه برخی‌ها آتش بیار معرکه فتنه و اغتشاش شده‌اند بیان داشت: سلبریتی ها که با پول و امکانات ملت در صدا و سیما چهره شدند امروز به اغتشاشات دامن می‌زنند.

نماینده قم در خانه ملت همچنین عنوان داشت: متأسفانه برخی افراد نیز آنجا که نیروی انتظامی در برابر جرایم مشهود به وظیفه خود عمل می‌کند به او ایراد می‌گیرند.

ذوالنوری تاکید کرد: قوه قضائیه می‌بایست با لیدرهای اغتشاشات برخورد کند و با برخی از افراد که با بیانیه دادن به دنبال تضعیف جایگاه نیروهای امنیتی هستند با آنان نیز باید برخورد شود.

نماینده قم در خانه ملت با محکومیت اقدامات اغتشاشگران در روزهای اخیر اظهار داشت: برخی از چهره‌های مؤثر در این داستان آتش بیار معرکه شدند و احساسات جوانان را برانگیختند.

وی عنوان داشت: در این حادثه خانمی فوت کرد که هیچ گونه سندی مبنی بر برخورد فیزیکی که در نهایت منجر به فوت این فرد شده باشد وجود ندارد در حالی که وی دارای بیماری زمینه‌ای بوده است.

حجت الاسلام ذوالنوری افزود: خانواده مرحومه امینی کتمان حقیقت کردند و منکر بیماری قبلی وی شدند در حالی که استاد پزشکی این موضوع را ثابت می‌کند.

وی ضمن تسلیت به خانواده این مرحوم گفت: باید با افرادی که در این روزها به این بهانه اعتراض، اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند و به مقدسات جسارت کردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هدف آشوب طلبان دفاع از زن نیست بلکه آنان به صراحت اعلام کردند که هدف از میان برداشتن دین در این کشور است.

ذوالنوری از دستگاه قضائی و امنیتی خواست تا با اغتشاشگران برخورد قاطعی داشته باشند و به این خواسته ملت عمل کنند.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/