کد خبر ۱۱۳۴۹۸ ۱۰۶ بازدید انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳

تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» ادامه دارد

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم از ادامه تلاش ها برای شناسایی ضاربان «شهید زاهدلویی» با تشکیل یک پرونده ویژه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سردار مهدی کبیری پور اظهار داشت: پس از شهادت شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر قم، تمامی مستندات و اظهارات شاهدین صحنه و همچنین تصاویر دوربین‌های مداربسته محل وقوع حادثه اعم از دوربین‌های شخصی، تجاری و عمومی استخراج شده و در اختیار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت و به عنوان یک پرونده ویژه از سوی متخصصان امر در حال رسیدگی است.

جانشین فرمانده سپاه قم بیان داشت: تاکنون سرنخ‌هایی نیز از عوامل این جنایت سازماندهی شده و هدفمند پیدا شده و تلاش‌ها برای دستگیری ضارب اصلی ادامه دارد.

وی افزود: نحوه به شهادت رساندن شهید مهدی زاهدلویی پیچیده بود و ما در بین آسیب دیدگان ۸ نفر از مدافعان امنیت داشتیم که مورد حمله با چاقو قرار گرفتند که البته این آسیب‌ها سطحی بوده است؛ اما نحوه چاقو خوردن این شهید عزیز توسط اغتشاشگران به صورت حرفه‌ای صورت گرفت و ضربات عمیق بوده که در نهایت منجر به شهادت این طلبه بسیجی شد.

سردار کبیری پور عنوان داشت: در بین دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در استان قم افراد غیر بومی و اتباع نیز حضور داشتند و تلاش‌ها در راستای شناسایی فرد یا افرادی که در به شهادت رساندن شهید مهدی زاهدلویی نقش داشتند ادامه دارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/