کد خبر ۱۱۳۶۹۶ ۵۱۱ بازدید انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۰
مدیرکل هواشناسی قم:

هوای قم چهارشنبه بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای این استان در روزهای آتی گفت: سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه هفته جاری وارد قم می شود و شاهد بارندگی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از ایرنا، مهران حیدری با اشاره به وضعیت فعلی آب و هوای استان قم اظهار داشت: با توجه به نتایج تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌ یابی عددی، با فعالیت سامانه بارشی از نوار شمالی کشور شاهد افزایش ابر و رخداد بارش‌های پراکنده در استان قم از عصر دیروز بودیم.

وی بیان کرد: این سامانه امروز نیز برای استان ابرناکی را به همراه خواهد داشت و با توجه به کاهش دما، در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز دوشنبه بارش‌ها به صورت فراگیر استان قم را در بر گرفته است و پیش‌بینی می‌شود این سامانه روز سه شنبه از استان خارج شود و از اواسط این روز آسمان صاف خواهد شد.

حیدری با اشاره به این که طی سه روز آینده دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت ابراز داشت: بیشینه هوا، امروز دوشنبه برای مرکز استان ۱۱ و کمینه دمای هوا نیز سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر سردترین نقطه استان شهرستان کهک است که امروز دوشنبه کمینه هوای آن به یک درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/