کد خبر ۱۱۳۷۱۷ ۲۱۶ بازدید انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۷

همه اشرار جهان علیه انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند

آیت‌الله اراکی گفت: امروز برای ما بیش از هر زمان روشن شد که راه انقلاب حق است، بهترین دلیل برحقانیت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حقانیت هویت ملی و دین ما این است که همه اشرار عالم علیه این انقلاب و موجودیت این ملت این چنین بسیج شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت که امروز از سوی نهادهای عالی حوزه در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز در این مکان مقدس مرکز علم و شهادت و قیام که خلاصه‌اش عشق است حوزویان، علما و اساتید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همه فضلا و سربازان آماده شهادت و خدمت به حضرت ولی‌عصر(عج) گردآمده‌اند تا با رهبر معظم انقلاب، پرچم‌دار عزت و آزادی ملت، پرچم‌دار اسلام و هویت ملی اعلام بیعت مجدد کنند.

وی ادامه داد: ما سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) هستیم و از آن روز که پا در حوزه گذاشتیم خدمت و شهادت در راه اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه خود قرار داده‌ایم و در این راه ما همچنان پاینده و پایداریم و هر چه دشمنان توطئه کنند و لشکر دشمن بسیج گردد، پایدار خواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز که می‌بینیم لشکر دشمن علیه دین و قرآن ما، علیه رهبر و موجودیت ملت ما یکپارچه متحد و بسیج شده‌اند، لذا بیش از گذشته حقانیت راه خود را یافته‌ایم و بر آن پایداری خواهیم کرد.

وی افزود: امروز برای ما بیش از هر زمان روشن شد که راه انقلاب که امام(ره) برای ملت باز کرد حق است، بهترین دلیل بر حقانیت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حقانیت هویت ملی و دین ما این است که همه اشرار عالم علیه این انقلاب و موجودیت این ملت این چنین بسیج شده‌اند.

اراکی با بیان این که افتخار می‌کنیم که آمریکا دشمن ما باشد و ما هم دشمن آمریکا باشیم و این را دلیل بر حقانیت خود می‌دانیم، اضافه کرد: این که تفاله‌های آمریکا درون کشور بخواهند علیه هویت ملی این انقلاب و علیه دین و راه ما این چنین توطئه کنند دلیلی جز بر حقانیت راه ما نیست.

وی بیان کرد: در این اجتماع بزرگ اولین گفته‌ ما این است که با مقام معظم رهبری و انقلاب بیعتی دوباره می‌کنیم و خدمت رهبر معظم انقلاب می‌گوییم که ما سربازان و فداکاران راه تو در این راه پایداریم و از دادن جان دریغ نمی‌کنیم و بیعت شهادت و ایستادگی تا پای جان برای پیروزی این ملت و تداوم انقلاب و دستیابی به آرمان‌های بزرگ امام امت و پیاده کردن آرمان‌های رهبر را برای خود مژده می‌دانیم و تا پای جان ایستاده‌ایم.

اراکی با اشاره به اغتشاشات هفته‌های اخیر گفت: این فتنه‌ها چیز تازه‌ای نیست و در واقع جریان‌های نهفته‌ای که از قبل بوده خودنمایی کرده‌اند که صبر نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی آن‌ها را به غلط انداخته که می‌توانند خودنمایی کنند در حالی که این صبر، نشانه تدبیر و قدرت ماست که نیروهای امنیتی توانسته‌اند سرشبکه‌های آنان را کشف و با تحویل به مراجع قضایی مجازات خواهند شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ایران اسلامی، نظام رأفت و عدل است گفت: رأفت نظام توطئه گران را به غلط نیندازد.

وی از نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی خواست با اقتدار و قاطعیت با همه سرشبکه‌ها و کسانی که دستشان به خون افراد بی‌گناه آلوده شده با قاطعیت برخورد کنند.

اراکی همچنین خطاب به سردمداران آمریکا گفت: قصاص قاتلان شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس یک جریان حتمی است و در آینده نزدیک سزای آن را خواهند دید.

وی با تشکر از نیروهای انتظامی، بسیج و دستگاه امنیتی، با قدردانی از مردم در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی، گفت: وفاداری این ملت به اسلام، کشور و انقلاب و رهبری ثابت شده است و از ملت می خواهیم نهادهای قانونی و نیروهای امنیتی را در اجرای قانون حمایت بیشتر کنند.

اراکی با اشاره به توطئه های دشمنان در خصوص هدف قرار دادن هویت زنان ایرانی افزود: حجاب زنان ما نشان هویت، استقلال و آزادگی ملت ماست و زن ایرانی وابسته به نظام غرب و شهوت رانی های آن نظام نخواهند بود و حجاب آن، پرچم استقلال و پاکیزگی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: کسانی که در این راه اغفال شدند برگردند و به قانون عمل کنند و این ملت تا اجرای کامل قانون از پای نخواهد ایستاد.

اراکی در ادامه با تشکر از تلاش ها، تدابیر و خدمات دولت آیت‌الله رئیسی گفت: برای اشتغال، ازدواج، گرانی و مسکن تدبیر شده اما ملت انتظار دارند رسیدگی به گرانی و مشکلات جوانان سریع‌تر و مقتدرانه‌تر اقدام شود.

وی در ادامه با اشاره به 16 آذر و تکریم شهدای دانشجو گفت: حوزه دست در دست دانشگاه برای دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و اسلام آمادگی کامل دارد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: دانشگاه از ابتدای آغاز حرکت انقلاب حمایت از ارزش‌ها، دین، هویت ملی ایرانیان، هویت قرآنی، هویت حسینی و هویت فاطمی را از اولویت‌های خود دانسته و ما همگی تا پای جان در یک صف برای دفاع از این آرمان‌ها و اسلام پای کار هستیم و استقامت می‌کنیم.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/