کد خبر ۱۱۴۹۲۸ ۸۱ بازدید انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
فرمانده انتظامی استان قم:

باند سارقان منازل آپارتمانی در قم متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای ۵ نفره باند سرقت از منازل آپارتمانی و کشف ۴۱ فقره سرقت از آنان با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم وتهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میر فیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل آپارتمانی سطح شهر مقدس قم با شیوه و شگرد تخریب توپی درب‌های ضد سرقت، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران طی یکسری تحقیقات فنی و پلیسی و نیز همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق تهران، خودرو حامل سارقان را شناسایی و پس از توقیف در بازرسی از خودروی موصوف مقادیری طلاجات و جفت پلاک جعلی مورد استفاده را کشف و ۴ سرنشین به همراه خریدار اموال مسروقه دستگیر و با صدور قرار از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اعتراف سارقان به ۴۱ فقره سرقت از منازل آپارتمانی به شیوه اعلامی در یک سال گذشته از سطح شهر قم، تحقیقات همچنان پیرامون کشف سایر سرقت‌های احتمالی و دستگیری سایر اعضای باند با هویت‌های معلوم ادامه دارد.

سردار میر فیضی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم‌های بازدارنده، خاطرنشان کرد: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/