کد خبر ۱۱۴۹۷۲ ۷۹ بازدید انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹
دبیر اجرایی جشنواره ملی گرافیک رضوی خبر داد؛

برگزاری ۴ کارگاه با حضور هنرمندان در راستای برپایی جشنواره

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از برگزاری ۴ کارگاه با حضور هنرمندان کشور در استانهای مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، سید مهدی حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اظهار داشت: شهر قم امسال افتخار میزبانی جشنواره رضوی را در بخش گرافیک دارد که این امر به برکت حضور اساتیدی همانند استادی چون نجابتی، شجاعی، دوست محمدی است و کانون هنر شیعی این کار را اجرایی خواهد کرد.

حسینی گفت: تفاوتی که هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با دوره‌های پیشین دارد آن است که برای مشارکت بهتر هنرمندان به حضور در این رویداد ملی مقرر شد تا ۴ کارگاه ملی در ۴ منطقه کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو کارگاه در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد افزود: کارگاه پوستر روزهای ۳ تا ۵ اسفندماه در قم با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی گرافیک رضوی افزود: کارگاه تصویرسازی نیز روزهای ۱۰ تا ۱۲ اسفند در شهر تهران به میزبانی هیأت هنر و کارگاه پرچم و کتیبه در مشهد روزهای ۵ تا ۸ فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

حسینی گفت: کارگاه کارتون با عنوان طنز ترسیمی نیز در شهر کرمانشاه با حضور هنرمندان کشور در این حوزه روزهای ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه سال آینده مهلت ارسال آثار است که بعد از جمع آوری آثار داوری شروع خواهد شد و در ده مهرماه همزمان با دهه کرامت از آثار رونمایی می‌شود.

حسینی گفت: اختتامیه هر بخش در هر یک از استان‌هایی که میزبان کارگاه هستند به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و در نهایت اختتامیه نیز به صورت متمرکز در مشهد برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره ملی گرافیک رضوی بیان داشت: آثار هنرمندان به صورت دیجیتال دریافت خواهد شد و در پروتال اصلی جشنواره نیز قابل دریافت می‌باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/