کد خبر ۱۱۵۱۳۴ ۱۲۶ بازدید انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۶

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از خدمات شرکت گاز استان قم تقدیر کرد

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرمانده سپاه قم از خدمات شرکت گاز این استان با اهدای لوحی تقدیر و تجلیل بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر، صبح امروز دوازدهم بهمن با حضور  فرمانده سپاه استان قم،، رییس کنگره ملی شهدای استان قم و مدیرعامل شرکت گاز در سالن شهید سلیمانی شرکت گاز استان قم برگزار شد.
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با بیان این که دشمنان از همان ابتدای انقلاب، قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند، اظهار کرد: آنان برای دست‌یابی به نیات خبیثانه خود، راه‌های مختلفی را از جمله جنگ هشت ساله، ترور شخصیت‌های نظام، جنگ فرهنگی، جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی و ... را امتحان کردند.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در براندازی نظام، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، امروز درخت انقلاب اسلامی در خاک ریشه دوانده و بیش از گذشته پایدار است.

موحد اضافه کرد: انقلاب اسلامی که در سال 1357 رقم زده شده دارای اهداف مقدسی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) ترسیم شده است و یکی از آن اهداف، زمینه‌سازی مقدمات ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام مهدی(عج) و اتصال انقلاب اسلامی به حکومت ایشان است.

وی با اشاره به التهابات اخیر کشور، خاطرنشان کرد: برآورد بسیاری از بزرگان و کارشناسان این بود فتنه‌ای که در ماه‌های اخیر اتفاق افتاد؛ کمتر از هشت سال دفاع مقدس نیست. با این حال این فتنه _که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک جنگ ترکیبی بود_ با آگاهی و حضور به موقع مردم در صحنه ناکام ماند.

موحد در ادامه یکی از دیگر جنبه‌های جنگ ترکیبی را، جنگ اقتصادی علیه مردم ایران خواند و در این خصوص توضیح داد: بحث اقتصاد اگرچه هدف نیست؛ با این حال یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و برای رسیدن به هدف و غایت نهایی مهم است.

وی با بیان این که سپاه در قضیه اقتصاد تا جایی که در توانش بوده، به کشور کمک کرده است، گفت: دشمنان انقلاب گمان کرده‌اند که با تحریم می‌توانند صنعت و تولید کشور را زمین‌گیر کنند؛ با این حال هرجایی که آنان کنار کشیدند و ما را تحریم کردند دانشمندان بسیجی جای آن‌ها را پر کردند.

موحد در بخشی از اظهارات خود، مدیریت مصرف انرژی در کشور را مورد توجه قرار داد و در این باره گفت: در روزهایی که بخش‌هایی از استان‌های شمالی کشور، با اُفت فشار گاز مواجه بودند؛ تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان قم در جهت مدیریت مصرف انرژی ستودنی بود.

وی همچنین از پشتیبانی‌ها و مساعدت‌های شرکت گاز پیرامون کنگره ملی شهدای استان قم تقدیر و تشکر کرد و در این خصوص اظهار داشت: کار برای شهدا خیر و برکات زیادی را به دنبال دارد.

در ادامه این جلسه محمدرضا خوش‌گفتارمقدم رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم، اظهار کرد: شهدا چراغ راه بشریت هستند و به همین جهت کنگره شهدا برای تجلیل و تکریم شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان برگزار شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با عوامل کنگره ملی شهدای استان قم، تصریح کرد: پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال پیام آنان، دو محور تعیین شده توسط مقام معظم رهبری برای برگزاری کنگره‌های شهدا است.
تقدیر فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از خدمات شرکت گاز استان قم

خوشگفتارمقدم همچنین در بخشی از اظهارات خود از همراهی و تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز استان قم در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم تقدیر و تشکر کرد.

مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم نیز در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: انقلاب اسلامی سرمنشا خیر و برکت برای ایران بود که از جمله این برکات، استقلال کشور در همه ابعاد نظیر صنعت است.

وی با بیان این که پیش از انقلاب اسلامی، صنعت نفت و گاز کشور به طور کامل در انحصار کشورهای بیگانه بود، گفت: انقلاب اسلامی باعث شد تا به همت و تلاش دانشمندان و صنعتگران ایرانی، شرکت‌های خارجی جای خود را به شرکت‌های ایرانی دهند.

خوش‌لهجه مسئولیت‌پذیری را امری مهم در جهت پیشبرد اهداف کشور دانست و در این باره عنوان کرد: اعتقاد بنده این است در صورتی که هر یک از ما به مسئولیت‌های ولو اندکی که به ما سپرده می‌شود، اهمیت داده و آن‌ها را به نحو أحسن انجام دهیم؛ قطعا در سطوح کلان نیز موفقیت خواهیم بود.

وی با اشاره به مدیریت مصرف انرژی طی هفته‌های اخیر، تصریح کرد: وظیفه‌ای که از سوی شرکت ملی گاز ایران به شرکت گاز استان قم محول شد؛ کاهش مصرف 10 درصدی در استان بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان قم، این مقدار از کاهش به خوبی انجام شد.

خوش‌لهجه اضافه کرد: به واسطه این تلاش‌ها از سوی تمامی شرکت‌های گاز استان‌ها، کشور توانست از سد بحران کمبود انرژی و سرمای کم‌سابقه هوا بگذرد و حادثه خاصی برای هموطنان عزیز اتفاق نیافتد.

تقدیر فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از خدمات شرکت گاز استان قم
تقدیر فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از خدمات شرکت گاز استان قم
تقدیر فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از خدمات شرکت گاز استان قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/