کد خبر ۱۱۶۱۲۳ ۹۴ بازدید انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

آغاز به‌کار ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن قم با هدف خدمت‌رسانی به مسافران و زائران

مدیرکل راه‌آهن قم استان قم از تشکیل ستاد نوروزی به صورت شبانه روزی از 23 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 1402 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامحسین دباغ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و نیز ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن قم به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافرین در ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان و همچنین رصد روزانه فعالیت‌ها و خدمات از تاریخ 23 اسفندماه شروع به‌کار کرد.

 مدیرکل راه‌آهن قم استان قم ضمن ابراز خرسندی از آمادگی کامل نیروهای علملیاتی راه‌آهن قم در این ایام گفت: امیدواریم امسال هم همانند سال‌های قبل با تمام توان خادم خوبی برای مسافرین و زائران حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن قم همزمان با سراسر کشور کار عملیاتی و خدمات‌رسانی خود را از تاریخ 23 اسفندماه شروع و تا 15 فروردین 1402 به صورت شبانه روزی در سالن مسافری راه آهن قم ادامه خواهد داد.

دباغ تصریح کرد: ستاد نوروزی به صورت برخط فعالیت تمامی قطارها و نیروها را با دقت بالا رصد خواهد کرد و در صورت بروز هر گونه مشکلات به صورت لحظه‌ای تصمیم مربوطه اتخاذ خواهد کرد.

به گفته مدیرکل راه‌آهن استان قم رصد حرکت به موقع قطارها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیر و ارتقای سطح خدمات‌رسانی از جمله اقدامات ستاد به شمار می‌رود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/