کد خبر ۱۱۶۱۲۹ ۷۷ بازدید انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵
رئیس پارک علم و فناوری استان قم:

پارک علم و فناوری استان قم گواهی سطح ۲ فناوری را کسب کرد

رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای رتبه فناوری پارک علم و فناوری استان قم از سطح ۳ به سطح ۲ موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، خیرالله رهسپار فرد با تاکید بر اینکه دستیابی به سطح ۲ فناوری دستاوردی بزرگ و مهم برای جامعه علم و فناوری استان قم محسوب می‌شود گفت: دریافت این گواهی بیانگر توسعه و ارتقای زیست بوم فناوری و نوآوری استان است و امیدوارم ثمره آن نصیب آحاد مردم قم شود.

وی با بیان اینکه جامعه علم و فناوری پیشگام عینیت بخشی به شعار سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین بوده اند گفت: این موفقیت، نتیجه بیش از یک دهه تلاش متعهدانه همکاران پارک علم و فناوری استان و با همراهی سایر نهادهای استانی امکان پذیر شده است و قطعاً متعلق به همه مردم شریف قم است.

و ی در تبیین چگونگی دریافت گواهی ارتقا پارک ابراز داشت: کارگروه نظارت و ارزیابی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم پس از بازدید میدانی و ارزیابی مستندات ارائه شده، ارتقا پارک علم و فناوری استان به سطح دو را تصویب و ابلاغ کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: تعداد مراکز رشد، فضای استقرار، طرح‌های جامع عمرانی، برنامه کاری کسب و کار پنج ساله آینده پارک و مراکز رشد وابسته، ساختار سازمانی مصوب، گزارش ارزیابی عملکرد مناسب، برنامه مدون توسعه فناوری در زمینه آمایش سرزمین و نقش منطقه‌ای پارک‌های علم و فناوری در گسترش اقتصاد دانش‌بنیان استان مربوطه از جمله شاخص‌های لازم در ارتقای سطح پارک‌های علم و فناوری به سطوح بالاتر است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/