کد خبر ۱۱۶۱۸۲ ۸۰ بازدید انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۰
دبیر ستاد تسهیلات و خدمات سفر استان قم:

شرایط اسکان گروهی رایگان مسافرین نوروزی در قم فراهم شده است

دبیر ستاد تسهیلات و خدمات سفر استان قم گفت: شرایط اسکان گروهی رایگان مسافرین نوروزی در قم فراهم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، حمیدرضا جعفری در حاشیه جلسه کمیته اسکان ستاد تسهیلات خدمات سفر استان قم، ضمن اعلام آمادگی اسکان همه زائرین در شهر مقدس قم اظهار داشت: باتوجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده از حضور جمعیت زیاد مسافرین در شهر مقدس قم، سه مکان ازجمله حرم مطهر، مسجد جمکران و فرمانداری قم به‌عنوان راهنمای زائرین و هماهنگی جهت اسکان مسافرین در اماکن گردشگری، مدارس، حسینیه‌ها و مساجد فراهم‌شده است.

وی با بیان اینکه مسافرینی که تمایل به اسکان گروهی و یا اسکان رایگان داشته باشند، کمیته اسکان آماده پذیرایی از زائرین بارگاه کریمه اهل‌بیت (ع) در حسینیه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه است، افزود: همچنین هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و خانه مسافرها آماده پذیرایی از مسافرین با تمام ظرفیت خود هستند.

دبیر ستاد تسهیلات و خدمات سفر استان قم تصریح کرد: ستادهای نواحی آموزش و پرورش استان قم از روز پنج‌شنبه اقدامات پذیرش را آغاز و پذیرایی از فرهنگیان و مسافرین را در مدارس انجام می‌دهند و آماده خدمت‌رسانی تا پایان تعطیلات نوروزی هستند.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری قم در پایان عنوان کرد: علاوه بر سه ستاد حرم، جمکران و فرمانداری، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای زائر نیز توسط شهرداری قم در بلوار شهید سلیمانی، ورودی عوارضی‌های قم، میدان آستانه و مسجد مقدس جمکران نصب‌شده است.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/