کد خبر ۱۱۷۰۸۰ ۸۰۴ بازدید انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸
دروغ‌گو کم حافظه است/

واکسنی که اندازه سوهان قم برای روحانی ارزش نداشت!

حسن روحانی، در اظهارات اخیر خود مدعی شد که دولت دوازدهم واکسن کرونا را به اندازه کافی آماده کرده بود؛ در حالی که وی در همان زمان و در اوج شیوع کرونا در کشور گفته بود: «واکسن، سوهان قم نیست که فراوان باشد»!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از رجانیوز، روحانی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، چند هفته مانده به پایان دولتش، زمانیکه کشور درگیر ویروس کرونا بود و میانگین روزانه ۳۰۰ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دادند، گفته بود: "واکسن، سوهان قم نیست که فراوان باشد"!

فراموشی اما پس از ۲ سال به سراغ او رفته و اکنون در اظهاراتی متناقض ادعا کرده است: "ما واکسن کرونا به اندازه کافی آماده کردیم".  البته این اولین‌باری نیست که حسن روحانی اظهاراتی متناقض مطرح می‌کند.

معروف‌ترین کذب‌‌گویی او به دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ مربوط می‌شود. وی در ۲۱ فروردین در واکنش به سخنان دور قبل انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود که هرکس وعده ۱۰۰ روزه بدهد عقل ندارد. اما در ۷ ادریبهشت۹۶ پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در جمع خبرنگاران گفت: "اولویت اصلی‌ام در ۱۰۰ روز اول؛ حل ۱۰ مسئله کشور است".

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/