کد خبر ۱۱۷۰۹۴ ۸۷۲ بازدید انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
اختصاصی قم‌نا/

اسلامی هم احساس تکلیف کرد!

رئیس شورای اسلامی شهر قم که با 45 هزار و 917 رأی منتخب مردم قم در شورا شده است؛ اینبار تصمیم گرفته شانس خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی امتحان کند. گفته می‌شود اعضای شورا در جلسه امروز با استعفای اسلامی موافقت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هنوز ده ماه مانده تا رسیدن اسفند ماه 1402 و آغاز رسمی رقابت های انتخابات مجلس دوازدهم؛ اما آنطور که به نظر می‌رسد رقابت برای بسیاری از افراد و گروه ها از مدت ها پیش آغاز شده است. گروه های سیاسی سعی میکنند با سازماندهی نیروهای خود نمایندگانی به مجلس راهی کنند.

در این میان از درون شورای اسلامی شهر قم اخباری به گوش میرسید که امروز با استعفای رئیس شورا برگ تازه ای از انتخابات پیش رو نمایان شد.

حسین اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم که با ۴۵ هزار و ۹۱۷ رأی منتخب مردم قم در شورا شده بود اینبار تصمیم گرفته است شانس خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی امتحان کند.

طبق گفته رسانه ها دکتر اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر قم به دلیل آنچه که گفته می‌شود خدمت در سنگرهای دیگر، از سمت خود استعفا کرده است.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در جلسه امروز با استعفای ایشان موافقت کرده‌اند اما به تائید و تصویب رسمی نرسیده است.

گفتنی است حسین‌ اسلامی‌ پیش از این‌ در نشست خبری روز شوراها در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کاندیداتوری تعدادی از اعضای شورا در انتخابات مجلس، تلویحا اعلام‌کرده بود برای مجلس کاندید خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/