کد خبر ۱۱۷۳۹۱ ۱۰۹ بازدید انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲

به برکت حضور حضرت معصومه(س) شهر قم مرکز انوار معارف اهل بیت شد+فیلم

رهبری می‌فرمایند: حضرت معصومه با حرکت خود در جمع یاران و اصحاب و دوستان و فرود آمدن در قم، موجب شده است که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت در آن دوره‌ ظلمانی و تاریکِ حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، با وجود اینکه مزار پر خبر و برکت حضرت فاطمه معصومه در ایران قرار دارد و هر سال قشر قابل توجهی از عاشقان اهل‌بیت به زیارت این بانوی بزرگوار می‌روند. شناخت و معرفت به ایشان کم بوده و آن طور که باید این خانم جلیل‌القدر را نشناخته‌ایم. در دامه سخنان رهبری را درباره شأن و منزلت این بانوی کریمه را می‌خوانیم و می‌شنویم. 

این بانو بزرگوار، این دختر جوانِ تربیت‌شده‌ دامان اهل‌بیت پیغمبر، با حرکت خود در جمع یاران و اصحاب و دوستان ائمه (علیهم‌السّلام) و عبور از شهرهای مختلف و پاشیدن بذر معرفت و ولایت در طول مسیر در میان مردم و بعد رسیدن به این منطقه و فرود آمدن در قم، موجب شده است که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) در آن دوره‌ ظلمانی و تاریکِ حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود که انوار علم و انوار معارف اهل‌بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق و غرب منتقل کند. (۱۳۸۹/۰۷/۲۹)

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/