کد خبر ۲۸۸۳۴ ۳۱۲۵ بازدید انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
مدیر عامل شرکت آبفار قم خبر داد

پیشرفت 60 درصدی پروژه آبرسانی به روستای ونارچ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: پروژه انتقال آب از سرشاخه‌ها به روستای ونارچ 60 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، علیجان صادق‌پور در خصوص روند پیشرفت پروژه آبرسانی به روستای ونارچ اظهار کرد: روستای ونارچ از توابع بخش کهک از سال 1376 زیرپوشش شرکت آبفار قرار گرفته است و دارای 437 مشترک و بیش از 300 خانوار است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم تصریح کرد: در حال حاضر در این روستا علاوه بر دو حلقه چاه و یک مخزن ذخیره آب به ظرفیت 300 متر مکعب، آبرسانی سیار به وسیله تانکر نیز صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل کمبود منابع آب در روستای ونارچ پروژه انتقال آب از سرشاخه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

صادق‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه مذکور از اوایل خرداد سال جاری آغاز شده است گفت: طول خط انتقال در این پروژه 9 کیلومتر است و در آن از بهترین نوع لوله استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به روستای ونارچ با سرعت در حال انجام است افزود: تا کنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

مدیر عامل شرکت آبفار قم عنوان کرد: در شرکت آب و فاضلاب روستایی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هر چه زودتر مردم روستای ونارچ از آب آشامیدنی با کیفیت و لازم برخوردار شوند.

وی افزود: هزینه‌های زیادی صرف می‌شود تا آب از سرشاخه‌ها به این منطقه برسد بنا بر این مردم باید در مصرف آب کمال دقت را داشته و راهکارهای اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند.