کد خبر ۳۰۰۸۷ ۱۵۷۶ بازدید انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

برنامه‌ریزی ویژه برای حضور هدفمند طلاب در فضاهای مجازی

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بر حضور هدفمند و برنامه‌ریزی شده طلاب در فضاهای مجازی تاکید کرد و گفت: از فرصت‌های موجود در فضای مجازی برای ابلاغ پیام دین باید بهره گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از 6 سامانه مبتنی بر موبایل حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: در مرکز فناوری اطلاعات با بهره‌گیری از کارشناسان برتر عرصه فناوری اطلاعات 15 سال است خدمات قابل توجهی از سوی این مرکز ارائه شده و یکی از مجموعه‌های پیشتاز را در عرصه فناوری اطلاعات داریم.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در فضای مجازی برای ابلاغ پیام دین گفت: در این عرصه نسبت به بستر سازی اهتمام داشته‌ایم و البته طلاب و مدیران نیز باید از امکانات مهیا شده بهره‌برداری مطلوب را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با توجه به اهمیت حضور طلاب خواهر در فضاهای مجازی و اثر گذاری ایشان در این فضاها، باید در خصوص تامین امکانات لازم اقدام شود و در بعد محتوا نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز نسبت به گذشته متفاوت شده است ادامه داد: امروز عده‌ای پس از دو سال آموزش و القائاتی به نام دین، دنیا را به آتش می‌کشند و اگر برای حضور در فضاهای مجازی آمادگی لازم و برنامه‌ریزی نداشته باشیم از غافله عقب می‌مانیم.

جمشیدی گفت: فرقه‌های باطل برای جذب نیرو از فضاهای مجازی به شکل بسیار گسترده استفاده می‌کنند و چنین شرایطی ایجاب می‌کند که در عرصه‌های محتوایی، تبلیغی و پژوهشی حضوری پرقدرت در فضای مجازی داشته باشیم.

منبع : فارس