کد خبر ۳۱۱۱۲ ۴۵۲۵ بازدید انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر قم خبر داد؛

بدهی 64 میلیارد تومانی مجتمع امین به شهرداری قم/مجتمع امین پروانه ندارد

مسگری اظهار داشت: با توجه به این که مجتمع امین پروانه ندارد، همچنین رای کمیسیون ماده 100 به خاطر اضافه بنا و تغییرات بنا دارد، فروش مال غیر کرده و شهرداری از مالکان آن شکایت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، در یکصد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم محمود مسگری رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گزارشی از آخرین وضعیت مجتمع در دست احداث امین در بلوار امین قم ارائه کرد.

وی بیان داشت: در مورد این مجتمع جلساتی با حضور اعضایی از شورا و مالکان مجتمع امین با حضور معاون دادستان قم برگزار شد و با توجه به این که 21 تیرماه 94 پایان تفاهم نامه یک ساله شورا و شهرداری با مالکان آن مجتمع بود بدلیل مشکلات پروانه ای و 64 میلیارد تومان بدهی بابت سهم ریالی و عدم واگذاری چند طبقه به شهرداری قم، دادستان دستور پلمپ داد تا پرونده تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: مالکان در جلساتی که در دادستانی بود شرکت نمی کردند و به معاون دادستان معترض بودیم که باید خود مالکان حضور یابند و نماینده نفرستند و بعد در حضور مقام قضایی صورت جلسه ای تشکیل شد که بعد از باز شدن پلمپ مجتمع امین، پلاک های سهم شهرداری تصرف شود.

مسگری افزود: شنیده ایم مقام قضایی دستور پلمپ موقت داده بوده است که بزودی پلمپ باید باز شود و اگر باز شود با توجه به این که مجتمع امین پروانه ندارد، همچنین رای کمیسیون ماده 100 به خاطر اضافه بنا و تغییرات بنا دارد، فروش مال غیر کرده و شهرداری از مالکان آن شکایت کرده است، پرونده در یکی از شعب دادگستری قم بررسی شود.

وی یادآور شد: در مورد مجتمع امین بهتر از این می توانست عمل شود تا شهرداری بتواند به آن ورود کند و سهم خود را به تصرف در آورد.