کد خبر ۳۱۱۴۸ ۱۳۹۲ بازدید انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

سپاه به تربیت 2 هزار مداح در راستای نشر فرهنگ عاشورا پرداخته است‌

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به جنگ نرم دشمن و راهکارهای مقابله با آن گفت: بیش از 2 هزار مداح درسپاه پاسداران حضور دارند که در راستای نشر فرهنگ عاشورا و اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار حسین محبی ظهر امروز در دیدار جمعی از مداحان سپاه پاسداران با آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: ششمین همایش فرهنگ یاران مداح و مدیحه سرا به مدت 2 روز و با حضور 200 نفر از مداحان سپاه سراسر کشور در مجتمع عالی شهید محلاتی قم برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به برنامه‌های همایش دو روز فرهنگ یاران و مباحثی که در آن مطرح شد افزود: بیش از دو هزار مداح درسپاه پاسداران حضور دارند که در راستای نشر فرهنگ عاشورا و اهداف انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

سردار محبی با اشاره به جنگ نرم دشمن و راهکارهای مقابله با آن بیان کرد: امروز شرایط جامعه اقتضا می‌کند حرکت جدیدی برای مقابله با توطئه‌های دشمن داشته انجام ‌و از نفوذ استکبار به فرهنگ جلوگیری شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نهاد نمایندگی ولی‌‌‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به شناسایی فرهنگ‌یاران پاسدار بیان کرد: این معاونت به سامان‌دهی فرهنگ‌یاران پاسدار و طیف‌بندی آنان اقدام کرده و با توجه به سطح توانمندی و استعداد فرهنگ‌یاران، آن‌ها را در سطوح چهارگانه‌ای طبقه‌بندی کرده است.

وی با ابراز اینکه از جمله شیوه‌های دشمن سرمایه‌گذاری در رسانه‌ها است بیان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌ها در راستای مقابله با سبک زندگی اسلامی ایرانی گام برمی‌دارد و به همین منظور سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ جامعه درگیر جنگ نرم است.

منبع : تسنیم