کد خبر ۳۱۵۲۱ ۱۸۰۴ بازدید انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴

برخورد کامیون و وانت در قم یک کشته برجا گذاشت

- معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت در این استان، یک تن جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی فراهانی افزود: این حادثه ساعت 17:31 روز گذشته در محور قم - جعفریه رخ داد.
وی در ادامه گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس که ساعت 17:54 روز گذشته در محور قم - اراک روبروی نیروگاه حرارتی اتفاق افتاد، هشت تن مجروح که با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی قم منتقل شدند.
وی با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون، یک دستگاه رانا و یک دستگاه پراید در محور قم - جعفریه، افزود: در این حادثه که ساعت 22:20 بیست و چهارم مهرماه جاری اتفاق افتاد، شش تن مجروح شدند که با سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.
فراهانی افزود: ساعت 15:6 همان روز در حادثه برخورد شدید یک دستگاه وانت و یک دستگاه تیبا در جاده قم - جعفریه، 9 تن از جمله دو مادر باردار مجروح شدند.
وی ادامه داد: هفت مجروح این حادثه با آمبولانس و دو مجروح بدحال نیز با بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.
به گفته وی، اورژانس هوایی قم از زمان راه اندازی در اواخر مردادماه سال گذشته تاکنون با 149 پرواز، 332 مجروح را به مراکز درمانی منتقل کرده است که 311 مجروح مربوط به تصادف ها و 21 نفر نیز مربوط به بیماری ها و حوادثی از جمله قلبی، تنفسی، سقوط از ارتفاع، برق گرفتگی و سوختگی بوده است.

منبع : ایرنا