کد خبر ۳۳۴۴۱ ۱۰۴۱ بازدید انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۴
با کسب 2 پیروزی متوالی

افق‌طلایی صدرنشین لیگ تکواندو نوجوانان قم شد

تیم تکواندو نوجوانان باشگاه افق‌طلایی با کسب 2 پیروزی متوالی صدرنشین رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، براساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت تکواندو استان قم دیدارهای دو هفته متوالی از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های قم به انجام رسید و با صدرنشینی تکواندوکاران باشگاه افق‌طلایی به پایان رسید.

امسال نخبه‌های تکواندو استان قم در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی در لیگ تکواندو نوجوانان قم حضور یافته و در جامی که با عنوان غنچه‌های تکواندو برگزار می‌شود برای به دست آوردن مقام‌های برتر در اوزان مختلف به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

دیدارهای هفته‌های اول و دوم از دوازدهمین دوره لیگ‌های کیوروگی و پومسه تکواندو استان قم در رده سنی نوجوانان با عنوان جام آینده‌سازان تکواندو و یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی خانه تکواندو قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

در هفته نخست لیگ تکواندو نوجوانان جام آینده‌سازان تکواندو دو مسابقه برگزار شد و در نخستین دیدار تیم مدرسه تکواندو سام به مصاف تیم ماشین‌های اداری میثم رفت، اما در پایان این دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه عجیب 10 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

در دومین دیدار هفته نخست لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های قم تیم افق‌طلایی به مصاف باشگاه رزمی پارس رفت و این دیدار را با نتیجه 11 بر یک به سود خود به پایان رساند، ضمن اینکه تیم تکواندو باشگاه آتلیه‌طهران این هفته به دلیل برخورد را قرعه استراحت به میدان نیامد.

در هفته دوم رقابت‌های لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های استان قم نخستین دیدار بین تیم‌های ماشین‌های اداری میثم و باشگاه رزمی پارس انجام شد که در این دیدار پارسی‌ها با نتیجه 11 بر یک مغلوب شدند و به این‌ ترتیب دومین شکست متوالی این فصل را قبول کردند.

تیم تکواندو باشگاه آتلیه‌طهران که در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در نخستین بازی خود از فصل جدید برابر تیم افق‌طلایی با نتیجه عجیب 12 بر صفر شکست خورد، ضمن اینکه تیم مدرسه تکواندو سام این هفته به توجه به قرعه استراحت نظاره‌گر عملکرد سایر رقبا بود.

در بین برترین‌های هفته‌های اول و دوم مسابقات لیگ تکواندو نوجوانان قم عنوان بهترین داور به استاد مهدی توتونکار رسید؛ در حالی که لقب فنی‌ترین بازیکن به مرتضی قنبری از تیم افق‌طلایی تعلق گرفت و عبدالله بینایی از تیم افق‌طلایی بهترین سرمربی و حسین تفرشی از همین تیم بهترین سرپرست شدند.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های هفته‌های اول و دوم لیگ تکواندو نوجوانان باشگاه‌های قم، تیم افق‌طلایی با 6 امتیاز در صدر ایستاد، تیم ماشین‌های اداری میثم با همین تعداد امتیاز در مکان دوم جای گرفت و تیم‌های مدرسه تکواندو سام، آتلیه‌طهران و باشگاه رزمی پارس در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

منبع : فارس