کد خبر ۳۶۰۸۰ ۹۲۴ بازدید انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد

باقی‌نژاد سرمربی تمام رده‌های تکواندو قم/ در المپیک 2020 نماینده خواهیم داشت

رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتصاب حمید باقی‌نژاد به عنوان سرمربی تیم‌های تمام رده‌های سنی تکواندو قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ اظهار کرد: حمید باقی‌نژاد با سابقه مربیگری تیم ملی و مدیریت فنی تیم ملی تکواندو کشورمان در قم حضور دارد و یقینا تجربیات ارزشمند وی به پیشرفت تکواندو قم کمک زیادی خواهد کرد.

وی ابراز کرد:‌ باقی‌نژاد در تکواندو قم چهره‌ شناخته‌ شده‌ای است و همه می‌دانند که بیش از 30 سال در این رشته ورزشی فعالیت می‌کند و ما برای اینکه به اهداف خود دست پیدا کنیم باید از چنین چهره‌هایی برای تبادل تجربیات به مربیان، تکواندوکاران و دیگر نیروی انسانی تکواندو قم استفاده کنیم.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: ما برای یک یا دو سال برنامه‌ریزی نمی‌کنیم بلکه هدف ما چهار ساله است و به دنبال این هستیم که در المپیک 2020 حتما از تکواندو قم در مهمترین رویداد ورزشی جهان نماینده‌ای حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته از این موضوع که ما در تکواندو قم مربیان بسیار خوب و توانمندی داریم غافل نشده و نخواهیم شد، بلکه تعامل بسیار خوبی بین مربیان ما با مربیان مطرحی همچون حمید باقی‌نژاد برقرار است و حضور آنها در کنار یکدیگر برای پیشرفت بیشتر تکواندو قم اتفاقات خوبی رقم خواهد زد.

جمشیدی بیان کرد: حضور چنین افرادی با تجربیات بالا و ارزنده در تکواندو برای پیشرفت قم در این رشته مفید است، همانگونه که قهرمان ارزنده‌ای همچون علی نادعلی از زمان حضور خود در پومسه قم هم شخصا برای این قم در این رشته افتخارآفرینی می‌کند و هم اینکه پومسه‌روهای ما را آموزش می‌دهد.

وی ابراز کرد: همین الان علی نادعلی به عنوان یکی از اعضای تیم ملی پومسه رده سنی بزرگسالان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی 2016 مردان آسیا که از هفته آینده به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود، به میدان می‌رود و یقینا در رده سنی 18 تا 30 سال این پیکارها مدال می‌گیرد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: حمید باقی‌نژاد را به عنوان سرمربی تیم‌های تمام رده‌های سنی تکواندو قم انتخاب کرده‌ایم و مربیان توانمند و شایسته تکواندو قم نیز در کادر فنی تیم‌های اعزامی قم به رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور حتما حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته سه تیم به نمایندگی از قم در لیگ‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تکواندو ایران به میدان رفتند و خوشبختانه هر سه تیم عملکرد خوبی داشتند اما یقینا با یک برنامه‌ریزی منسجم امسال نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: در سال 94 نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم هیئت تکواندو قم رتبه ششم را کسب کرد، ضمن اینکه تیم یاسین‌پیشرو نماینده قم در لیگ برتر نوجوانان و لیگ برتر جوانان و بزرگسالان بود و مجموعا خوب و مطلوب ظاهر شدند.