کد خبر ۳۸۴۸۲ ۱۱۸۳ بازدید انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۷
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

اکران شعار «انی احامی ابداً عن دینی» بر سیمای شهر قم

همزمان با فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، شعار «انی احامی ابدا عن دینی» توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم و با هنرمندی طراح و گرافیست برجسته کشور در شهر قم اکران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید وزیری راد گفت: با توجه به اصول و سیاست‌های فرهنگی، شعار «انی احامی ابدا عن دینی» یکی از شعارهای حماسی و برگرفته از آموزه‌های والای نهضت عاشورا از سخنان بزرگ سردار این حماسه و نهضت بزرگ انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: هنر، برآمده از روح انسان است و هنرمند به مدد این نیروی الهی، به انسان و هستی می‌نگرد و آثاری شوق انگیز، شگفت انگیز و چشم نواز می‌آفریند. در این مسیر الهی، هنرمندان شیعی، اثر گذار و نقش آفرین بوده و آثار بدیعی در عرصه‌های مختلف هنری، خلق کرده‌اند که از این میان می‌توان به اثر استاد مسعود نجابتی از هنرمندان مطرح و برجسته کشور که توسط این سازمان اکران شده اشاره کرد.

وی با اشاره به حفظ و ترویج هنر دینی در ماه محرم و تکریم شعائر اسلامی با توجه به فضاسازی تبلیغات محیطی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: این سازمان با مشارکت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، نیروی انتظامی ، شورای اسلامی شهر و اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم اقدام به اکران بنر در قالب حدود 400 سازه تبلیغاتی شامل 145 پرتابل ، 100 استرابورد ، 32 بیلبورد ، 38 عرشه پل عابر پیاده ، 90 تابلو تبلیغاتی و 800 آویز کرده است.