کد خبر ۳۹۰۹۵ ۶۰۱ بازدید انتشار : ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

طرح «رقابت در خدمت» در قم اجرا می‌شود/ ارتباط مستقیم مردم با مدیران در محل نماز جمعه

سیدرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از اجرای طرح «رقابت در خدمت» خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار با همکاری روابط عمومی استانداری، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه‌های دولتی استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدرضا طباطبایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای طرح رقابت برای خدمت اظهار کرد: رضایتمندی و اعتماد مردم به نظام اسلامی مهم‌ترین سرمایه نظام و نعمت ارزشمندی است که همواره باید قدردان آن بود و در جهت حفظ و صیانت از آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه ارتباط و دیدارهای چهره به چهره مردم با مسؤولان سبب تقویت این اعتماد می‌شود، خدمت صادقانه به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم توسط مجموعه‌های دولتی در راستای رهنمود‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و از سیاست‌های اصلی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

طباطبایی با اشاره به اجرای طرح رقابت در خدمت، هدف از اجرای آن را فراهم کردن زمینه‌های دسترسی آسان و بی‌واسطه مردم به مسؤولان و تقویت فرهنگ پاسخگویی در ادارات برشمرد و گفت: این طرح برای نخستین بار با مشارکت و همکاری روابط عمومی استانداری، ستاد نماز جمعه قم و دستگاه‌های دولتی استان از جمعه این هفته در قم کلید می‌خورد.

وی به جزییات این طرح اشاره و تصریح کرد: در قالب این طرح روزهای جمعه هر هفته هنگام اقامه فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه، مسؤولان یکی از دستگاه‌های دولتی استان به اتفاق معاونان و کار‌شناسان در محل مصلای قم مستقر شده و پاسخگویی سؤالات، مشکلات و درخواست‌های مردم و نمازگزاران خواهند بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم ضمن تقدیر از همکاری ائمه جمعه و مسؤولان ستاد اقامه نماز جمعه قم، به استقبال مدیران استان از طرح رقابت در خدمت اشاره کرد و گفت: مسؤولان اداره‌کل ثبت احوال استان قم به عنوان نخستین دستگاه از ساعت 10 الی 11 روز جمعه سوم دی‌ماه در میعادگاه نماز جمعه قم پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.