کد خبر ۴۰۳۲۶ ۱۱۶۳۶ بازدید انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸
مسئول اوقاف و امور خیریه کهک :

3500 زائر نوروزی در بقاع متبرکه کهک اسکان یافتند

حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور مسئول اوقاف و امور خیریه کهک از حضور 45 هزار زائر نوروزی در بقاع متبرکه این بخش خبر داد و گفت: در این بین بیش از 3500 نفر از مسافران از اسکان موقت در بقاع متبرکه کهک برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم،  حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور با اشاره به حضور گسترده شهروندان قمی و گردشگران نوروزی طی ایام عید در کهک اظهار کرد: بر این اساس بیش از 45 هزار نفر طی روزهای 28 اسفند تا پایان طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه این بخش حضور یافتند.

وی افزود: طرح اسکان موقت زائران نوروزی هم در دستور کار اداره اوقاف کهک قرار داشت و بر این اساس تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای اسکان در بقاع متبرکه کهک فراهم شد.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای این منظور از مدت‌ها پیش آغاز شد خاطرنشان کرد: 40 اتاق در قالب سه زائرسرا برای ارائه خدمات اسکان طی برگزاری طرح آرامش بهاری نوروز 96 تجهیز شدند.

وی ادامه داد: این زائرسراها در جوار بقاع متبرکه امامزادگان نورعلی(ع)، هادی(ع) روستای وشنوه و شاه اسماعیل(ع) احداث شده‌اند.

جمشیدپور عنوان کرد: طی برگزاری طرح آرامش بهاری بیش از 3500 نفر از مسافران نوروزی از خدمات اسکان در بقاع متبرکه کهک بهره‌مند شده‌اند.