کد خبر ۴۰۳۴۰ ۱۲۹۸ بازدید انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
در هفته 26 لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد

پذیرایی یاران مرفاوی از شاگردان قلعه‌نویی / جنگ صبا و تراکتور در قم

تیم فوتبال صبای قم در بیست و ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته از شاگردان امیر قلعه‌نویی در تراکتورسازی تبریز پذیرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در فاصله پنج هفته به پایان بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم در سیزدهمین بازی خانگی خود میزبان تراکتورسازی تبریز شد تا بلکه با غلبه بر این تیم از جمع دو قعرنشین جدول رده‌بندی و خطر سقوط فاصله بگیرد.

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چند هفته پایانی قرار دارد و در اوج حساسیت برگزار می‌شود و در بالا و پائین جدول رده‌بندی برای تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط کننده به دسته پائین‌تر شرایط خاصی وجود دارد، نظارت ویژه‌ای نیز بر بازی‌ها انجام می‌شود.

به همین دلیل سازمان لیگ برتر نظارت ویژه‌ای بر نحوه برنامه‌ریزی و برگزاری بازی‌ها دارد تا مبادا حقی از تیمی تضییع شود و صدای اعتراض تیم‌ها بلند شود، در حالی که یکی از تیم‌های در معرض خطر سقوط تیم صبای قم است که هم اکنون از تیم آخر جدول 6 امتیاز و از تیم پانزدهم جدول دو امتیاز بیشتر دارد.

تراکتورسازی تبریز حریف صبای قم در هفته بیست و ششم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در چند هفته اخیر همانند صبا نتایج خوبی کسب نکرده و در بالای جدول رده‌بندی به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است و صبای قم در پائین جدول برای حفظ جایگاه خود در لیگ تلاش می‌کند.

برنده دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته یازدهم از دور برگشت لیگ شانزدهم موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی برای خود فراهم می‌کند، اما باید به انتظار نشست و این دیدار را در تمام 90 دقیقه روز جمعه هجدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم دنبال کرد تا نتیجه نهایی مشخص شود.

این بازی در حالی از ساعت 19 روز 18 فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد که در نیم‌فصل نخست تیم تراکتورسازی تبریز با دو گل صبای قم را شکست داده و بازی برگشت آنها بین تیم‌های 46 امتیازی تراکتور در مکان سوم جدول و تیم 22 امتیازی صبا در مکان چهاردهم جدول برگزار می‌شود.