کد خبر ۴۰۳۸۵ ۱۵۵۳ بازدید انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۳
مرفاوی:

اشتباهات داوری برای تمام تیم‌ها وجود دارد/تقدیر از هواداران و رسانه‌ها

سرمربی صبای قم با تاکید بر اینکه که اشتباهات داوری برای تمام تیم‌ها وجود دارد گفت: اگر اشتباهی در این بازی رخ داده که این اشتباهات برای تمام تیم‌ها هست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عبدالصمد مرفاوی  در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز، ضمن تقدیر از حامیان صبا و رسانه‌های قمی اظهار کرد: اگر ما امروز پیروز شدیم تنها کار تیمی در زمین نبود و حمایت‌های بیرون زمین هم بود که به ما کمک کرد در این مسابقه پیروز باشیم.

وی گفت: خدا را شاکریم که در بازی سنگین در مقابل تیمی قدرتی و با مربی با دانش و حرفه‌ای موفق شده و پیروز باشیم.

سرمربی صبای قم با تاکید بر اینکه به لحاظ فنی شناخت کافی از تراکتورسازی داشتیم افزود: بعد از بازی با پدیده که به ناحق شکست خوردیم تمرین زیادی داشتیم تا بتوانیم در این مسابقه پیروز باشیم.

وی بیان کرد: امروز تیم ما بازی خوبی را ارائه داد و با توجه به شناختی که از تراکتور داشتیم توانستیم بازی را در اختیار گرفته و روند بازی را به نفع خود رقم بزنیم.

مرفاوی با تاکید بر نقش عنایتی در اداره و هماهنگی تیم صبا تصریح کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چراکه امروز با بازی حساب‌شده و منطقی این مسابقه را پیروز شدند.

وی تصریح کرد: من اعتقاد دارم جایگاه صبای قم این نیست و بالاتر این است و اگر برنامه‌ریزی بهتر و شرایط بهتر وجود داشت می‌توانستیم جایگاه بسیار بهتری داشته باشیم.

سرمربی صبای قم با اشاره به حضور تماشاگران در مسابقه صبای قم و تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: هواداران سرمایه‌های صبا هستند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که بیش از این شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

وی گفت: قم می‌تواند جایگاه خوبی در فوتبال داشته باشد در صورتی که هواداران حامی این تیم باشند و بیشتر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

مرفاوی با تاکید بر اینکه که اشتباهات داوری برای تمام تیم‌ها وجود دارد گفت: اگر اشتباهی در این بازی رخ داده که این اشتباهات برای تمام تیم‌ها هست.

منبع: فارس