کد خبر ۴۰۴۰۵ ۱۵۷۳ بازدید انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
رئيس هیأت‌‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

ملي‌پوش پاراتكواندو قم در راه اعزام به 3 ميدان برون‌مرزي 2017

رئيس هیأت‌‌‌ تكواندو استان قم گفت: ملي‌پوش پاراتكواندو قم با دعوت به اردوي تيم ملي براي اعزام به سه ميدان برون‌مرزي سال 2017 آماده مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به عملکرد خوبی که تکواندوکاران قم در سه ماه پایانی سال 1395 داشتند خوشبختانه چند سهمیه اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی سال 1396 نصیب هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم شده است و سال خوبی در انتظار این هیأت‌‌‌ قرار دارد.

وی ادامه داد: تکواندوکاران قم در انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران، مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتکواندو و همچنین انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های 2017 تکواندو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عملکرد موفقی داشته‌اند.

رئیس هیأت‌‌‌ تکواندو استان قم افزود: خوشبختانه با درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان، محمد صفایی تکواندوکار پرتوان قم عضو تیم ملی شد و در رقابت‌های پاراتکواندو انتخابی تیم ملی نیز محمدرضا شعبانی نماینده موفق قم بود تا به تیم ملی راه پیدا کند.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی تیم‌ملی پاراتکواندو با حضور نمایندگان 17 استان به انجام رسید و برترین‌های خود را در حالی شناخت که محمدرضا شعبانی به همراه هفت تکواندوکار دیگر برای حضور در نخستین مرحله اردوی تیم ملی برگزیده شدند.

جمشیدی عنوان کرد: شعبانی در وزن منهای 75 کیلوگرم نماینده قم بود و بعد از پیروزی برابر حریفانی از یزد و مازندران جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد تا در کنار دیگر نفرات مد نظر کادر فنی تیم ملی از نیمه دوم فروردین ماه در اردوی تیم ملی پاراتکواندو حضور یابد.

وی با بیان اینکه تیم ملی پاراتکواندو باید آماده اعزام به سه میدان مهم برون‌مرزی سال جاری شود، اضافه کرد: تیم ملی پارتکواندو سه رقابت مهم شامل آسیایی کره‌جنوبی در تیر ماه، پیکارهای جهانی لندن در مهر ماه و و بازی‌های آیواز در آذر ماه را پیش‌رو دارد و امیدوار به اعزام ملی‌پوش پاراتکواندو قم و کسب مدال برون‌مرزی از این رشته هستیم.