کد خبر ۴۰۵۴۲ ۱۴۶۵ بازدید انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

تماشای دیدار صبای قم و سپاهان اصفهان رایگان شد

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم بلیت فروشی نمی‌شود و تماشای آن رایگان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه 30 فروردین ماه آغاز می‌شود اما تیم فوتبال صبای قم در چهاردهمین بازی خانگی رقابت‌های فصل جاری، در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال سپاهان اصفهان خواهد بود.

این دیدار بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:45 دقیقه عصر روز پنجشنبه 31 فروردین همزمان با 6 مسابقه دیگر هفته 28 لیگ برتر، بین تیم‌های پنجم و چهاردهم جدول رده‌بندی در حالی به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در صبای قم به انجام می‌رسد که برای آن بلیت فروشی صورت نمی‌‌گیرد و تماشای بازی رایگان است.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از تمام علاقمندان به فوتبال در شهر قم و هواداران تیم صبا دعوت کرده تا با حضور پرشور خود در ورزشگاه یادگار امام قم و بدون نیاز به تهیه بلیت این بازی‌، تیم صبای قم را در دیدار خانگی برابر سپاهان اصفهان حمایت کنند.

حریف صبای قم در سیزدهمین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی است که با 39 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه پنجم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال آسیا است و صبا تمام امیدهای خود را برای جدا شدن از انتهای جدول به برتری در این دیدار معطوف کرده است.

سپاهان اصفهان آخرین بار در بازی برگشت فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های ایران در قم برابر صبا میدان رفته و با نتیجه یک بر صفر شکست خورده، ضمن اینکه در نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم نیز در خانه خود با تساوی برابر صبا متوقف شده است.

امسال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اصفهانی‌ها با هدایت عبدالله ویسی در هفته سیزدهم میزبان صبای قم بودند و در دیداری که پنج بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد با نتیجه پرگل چهار بر یک صبای قم را در ورزشگاه اختصاصی خود شکست دادند.