کد خبر ۴۰۵۵۲ ۱۳۸۵ بازدید انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

از مردم قم می‌خواهم صبا را مقابل سپاهان حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امیدوارم در دیدار خانگی عصر فردا برابر سپاهان اصفهانی برای کسب امتیاز فوتبالی با برنامه ارائه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عبدالصمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی حساس صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که عصر امروز در هتل قم برگزار شد، اظهار کرد: البته با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر شرایطم ما سخت‌تر از سپاهان خواهد بود.

وی با تاکید بر حساسیت بالای این دیدار ادامه داد: یقینا یک بازی بسیار مهم با سپاهان پیش‌رو داریم زیرا شرایط ما سخت‌تر از سپاهان است ولی در بازی خانگی خود تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و موقعیت خود در در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهتر از گذشته کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: مصاف با سپاهان آخرین مسابقه ما با تیم‌های بالای جدول محسوب می‌شود که البته بسیار سخت است ولی امیدوارم فوتبالی با برنامه به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم، هرچند معتقدم که باید برابر استقلال نیز می‌توانستیم امتیاز بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط بازی عصر پنجشنبه خاص است زیر سه بازیکن ما در این دیدار غایب هستند ولی دیگر اعضای تیم قطعا با تمام وجود خود بازی خواهند کرد تا از اعتبار و توانایی‌مان دفاع کنند و بتوانیم با امتیازات این بازی بهترین شرایط را در جدول رقم بزنیم.

مرفاوی راجع به تاثیرگذاری تماشاگران در بازی با سپاهان، عنوان کرد: من بعد از مسابقه خانگی با تراکتورسازی تبریز از تماشاگران‌مان تشکر کردم و از آنها خواستم تا پایان فصل همانند این دیدار ما را همراهی و یاری کنند زیرا با انگیزه‌های آنها می‌توانیم روحیه بهتری برابر حریفان داشته باشیم.

وی یاد آور شد: برای بازی عصر فردا با سپاهان اصفهان هم از همه مردم قم می‌خواهم که به ورزشگاه یادگار امام قم آمده و از تیم پشتیبانی و حمایت کنند، ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با غلبه بر تیم سپاهان آنها را خوشحال کنیم تا در دو بازی بعد هم با کسب سه امتیاز سهمیه صبا در لیگ برتر نگه‌ داریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان راجع به غیبت حنیف عمران‌زاده در این دیدار، ابراز کرد: عمران‌زاده مهره کلیدی ما در خط دفاعی محسوب می‌شود اما در غیاب این بازیکن هم باید شرایط خوبی داشته باشیم، نمی‌توانم زحمات این بازیکن را نادیده بگیرم اما باید  جای خالی‌اش را به خوبی پر کنیم.