کد خبر ۴۰۵۹۹ ۲۱۹۱ بازدید انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۰
مربی تیم کاراته باشگاه آوای رزم قم خبر داد

دعوت کاراته‌کای آوای‌رزم قم به اردوی تیم ملی جوانان

مربی تیم کاراته باشگاه آوای رزم قم گفت: کاراته‌کای پرتوان این باشگاه با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،پیمان نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان امید حلوایی کاراته‌کای مستعد قم به مرحله نخست اردوی تیم ملی کاراته جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های آسیایی دعوت شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های 2017 کاراته قهرمانی آسیا تیر ماه امسال در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود و به همین منظور امید حلوایی کاراته‌کای آینده‌دار و با استعداد باشگاه آوای‌رزم قم با انگیزه اعزام به این پیکارها به اردو می‌رود.

مربی تیم کاراته باشگاه آوای‌رزم قم عنوان کرد: این کاراته‌کا و چهره‌های مستعد و پرتوان بسیار زیادی در این باشگاه زیر نظر استاد مجید عبدالحسینی قهرمان اسبق تیم ملی و سرمربی فعلی تیم ملی کاراته چین تمرین می‌کنند و این باشگاه امیدوار به حضور نماینده خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان است.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، مرحله دوم انتخابی برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی با حضور برترین‌های مسابقات کشوری و نفرات پیشین عضو تیم ملی برگزار می‌شود و حلوایی نیز نماینده این باشگاه خواهد بود.

نظری افزود: رقابت‌های مرحله دوم انتخابی تیم ملی در مدت دو روز برنامه‌ریزی شده و بعد از پیکارهای روز نخست امروز برترین‌های روز نخست با فینالیست‌های مسابقات کشوری سال 96 که در قم به انجام رسید و ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات 2016 قهرمانی آسیا در اندونزی رقابت می‌کنند تا دو نفر در اردو بمانند.

وی تصریح کرد: با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان، مبارزات انتخابی امروز یکشنبه سوم اردیبهشت به شکل دوره‌ای و با بهره‌گیری از سیستم ویدیو چک برگزار شد و در وزن منهای 76 کیلوگرم امید حلوایی از قم، مهدی محمودی، محمدجواد پورسیف، ابوالفضل شیرکوهی، علی ترنجی، حسین سلیم‌پور، فواد عابدینی، محمدرضا قدمگاه‌لو، یحیی شه‌گل، هادی طاهرپور و علی‌اکبر قرغی به رقابت می‌پردازند.

مربی تیم کاراته باشگاه آوای رزم قم با اشاره به موفقیت‌های امید حلوایی، بیان کرد: این کاراته‌کا در دو سال گذشته نیز توانسته بود دو مدال برنز از مسابقات بین‌المللی جام ایران زمین و همچنین مدال برنز مسابقات جهانی شیتوریو را در سال 94 برای استان قم به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: البته امیرحسین حجازی‌راد دیگر کاراته‌کای باشگاه آوای‌رزم قم در مرحله نخست رقابت‌های درون اردویی انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید زیر 21 سال حضور داشت و با شکست در مقابل میلاد بهمنی از اردوی تیم ملی کنار کنار رفت.