کد خبر ۴۰۶۵۱ ۱۴۹۱ بازدید انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
لیگ فوتبال نوجوانان کشور

سیاه‌جامگان قم با عبور از سقز کردستان صدرنشین شد

تیم فوتبال سیاه‌جامگان قم در نخستین گام خود از رقابت تیم‌های مدعی کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران برابر نماینده کردستان به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،استارت آغاز دیدارهای مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور از عصر امروز زده شد و تیم فوتبال نوجوانان سیاه‌جامگان قم با انگیزه افزایش سهمیه قم در لیگ برتر، گام نخست را در جدال با نماینده کردستان یعنی شهرداری سقز محکم برداشت و حریف خود را شکست داد.

شروع رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان ایران در حالی با پیروزی نماینده قم همراه بود که سهمیه فوتبال این استان در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در صورت تداوم نتایج موفق تیم سیاه‌جامگان و صعود این تیم دو برابر خواهد شد.

این در حالی است که تیم فوتبال نوجوانان سیاه‌جامگان قم در دیدارهای مرحله مقدماتی این بازی‌ها، اسفند ماه سال 1395 در شهرستان فرخ‌شهر به مصاف حریفان خود رفت و در پایان بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای به انجام رسید در نهایت مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست آورد.

نماینده فوتبال قم در نخستین بازی خود از مرحله نهایی عصر امروز شنبه نهم اردیبهشت ماه در دیداری فوق‌العاده حساس به مصاف تیم سقز کردستان رفت و با برتری یک بر صفر از میدان خارج شد تا بدین‌شکل شروع امیدوار کننده‌ای برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر داشته باشد.

در این دیدار پربرخورد، حساس و البته جذاب، دو تیم در نیمه نخست هر چه زدند به در بسته خورد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد و مهمترین اتفاق بازی که تک گل پیروزش صبای قم بود در نیمه دوم و در دقیقه 80 با تیزهوشی محمدجواد لطفی برای تیم با انگیزه سیاه‌جامگان قم رقم بخورد.

پیروزی ارزشمند سیاه‌جامگان قم برابر تیم میزبان با گل دیرهنگام محمدجواد لطفی در حالی رقم خورد که حالا این تیم یک گام بلند به تحقق رویای صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نزدیک‌تر شده است و باید عصر دهمین روز اردیبهشت در دومین بازی با علم و ادب همدان دیدار کند و در گام سوم با شهرداری رشت روبه‌رو شود، ضمن اینکه دیگر بازی این گروه در روز نخست با تساوی یک بر یک رقبای همدانی و گیلانی همراه بود تا سیاه‌جامگان قم صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها شود.

منبع: فارس